Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.072 onderwerpen in dit forum

1. Cartoon en mcm op Hotbird weg

• 4 reacties
    • 907 weergaven
    • 1 reactie
    • 624 weergaven
    • Sat4all vriend

West Afrikaanse zender AIT fta ontvangst ?

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. Yam FM uit de lucht..?

• 5 reacties
    • 970 weergaven
    • Sat4all vriend

C-band Frequenties ?

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 18 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 723 weergaven
  3. HDSM gedeeltelijke transponderlijst

• 0 reacties
    • 754 weergaven
  4. poolse radios op hotbird

• 1 reactie
    • 901 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 564 weergaven
    • Sat4all vriend

FTA Frankrijk

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 5,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,4k weergaven
  5. Commerciele Duitse zenders gecodeerd op astra-3?

• 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. TV5MONDE

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  7. Duitse kanalen gecodeerd op Astra 3

• 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 3k weergaven
  8. VTM en VT4 op Astra FTA???

• 3 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  9. Welke 18+ zenders te ontvangen?

• 12 reacties
    • 3,2k weergaven

• Live op NASA met soms een korte onderbreking. Oh dat is ook die youtube 🤪
    • was ook onverwacht/onaangekondigd te zien rechtstreeks op discovery science deze nacht
    • Overigens, voor ik het vergeet, die link boven naar de zoektocht inzake ontvangst per DVB-T2 was niet helemaal volledig.   In een ander Topic heb ik beschreven dat die combo Tuner (van Samsung) DVB-T2/T/C heel slecht functioneert in de Vu+ Ultimo4K en dus heb ik dan toch maar een nieuwe DVB-T2 dual tuner aangeschaft (tja pijn in de portemonnee maar is het wel waard).   Daarna bleef ik wel wat problemen hebben met het wegvallen van Dolby 2.0 geluid indien er ook een tweede taalkeuze is in het signaal via audio instellingen, dan hapert de Ultimo4K. Dat geld bij live kijken en bij opnames terugkijken.  Dat blijkt na wat speurwerk een bekende bug te zijn in de drivers van die Ultimo4K welke nooit is opgelost door de dev's van Vu+. (chip tekort corrona etc) Op je Uno4K SE of Duo4K SE en Zero4K is die audio bug niet aanwezig.  Je kan er wel mee overweg, als je een paar keer, met beleid, van audio instelling wisselt. Dus het is een beetje fröbelen.  Maar dat probleem is er weer niet onder KPN Digitenne daar die maar een audio kanaal uitzend!   conclusie: Dus kies je tuner goed, één DUAL DVB-T2 als je Digitenne en/of anderen wilt ontvangen. En voor KPN Digitenne CI-Cam geldt de ondersteuning Cam Certificaten van OpenPli als jouw image.
    • Ik heb zelf geen digitenne CI-Cam maar weet van een buur nabij mijn adres dat hij soms 2 zenders opneemt overdag en 's avonds prime time maar 1 zender uit het KPN Digitenne Bouquet. (en als je de EPG goed bestudeert zegt hij kun je de dag erna vaak toch die tweede opname maken want er zijn nergens zoveel herhalingen als op de commerciële zenders, hetgeen ik kan beamen) Met FTA zender neem ik vaker op de dual DVB-T2 tuner van 2 zenders tegelijk op en dat gaat prima.     p.s.  bron KPN  dus twee CI-Cam gaat ook mocht je meerdere TV's hebben OF meerdere Vu+ receivers met een CI-Cam slot en OpenPli erop, getest door @Noordzee, @Jimmy1987 @Mojo
  • Nieuwe aanmaken...