Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.055 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Formule 1

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  1. Belgische Zenders????????

• 2 reacties
    • 780 weergaven
  2. bin files

• 0 reacties
    • 974 weergaven
  3. Zenderlijst

• 1 reactie
    • 970 weergaven
  4. sky

• 3 reacties
    • 1k weergaven
  5. EK voetbal herhalingen

• 0 reacties
    • 780 weergaven
  6. Cyfrowy

• 1 reactie
    • 628 weergaven
  7. Bigbrother op 1west

• 2 reacties
    • 687 weergaven
  8. Audio C+blauw

• 2 reacties
    • 769 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 882 weergaven
  9. TCT World NSS7 ?

• 8 reacties
    • 1k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. MTV NL

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 992 weergaven
    • 0 reacties
    • 512 weergaven
  11. Humax settings 27 5 2004

• 6 reacties
    • 1,3k weergaven
  12. NHL beetje off-topic

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  13. premiere kanalen

• 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 690 weergaven

• .ik zou graag een doorvoer airco willen maken, weet iemand of dit mogelijk is kolom links op de foto klinkt hol maar zit waarschijnlijk wel constructie achter mijn vraag is kan dit of niet?
    • Volgens de Belgische pers zou een akkoord met Proximus en met een aantal kleine, niet-historische operatoren in de lucht hangen.   Geen idee wat dient te worden verstaan onder de noemer "kleine, niet-historische" operatoren, maar buiten TVVlaanderen en Telesat, zie ik niet direct over wie het anders zou gaan.   Mogelijks zou een deel van de oplossing bestaan uit het loskopppelen van het Belgische voetbal van het internationale voetbal dat ook door DAZN wordt aangeboden, waarbij enkel de Belgische competitie zou worden doorgegeven.
    • VU-Solo gekocht in 2014, nu blijft hij dikwijls hangen, zodat ik de stroom moet onderbreken, maar in principe staat die altijd op stand-by. Dus ik mag niet klagen over de kwaliteit van dit merk.
    • Sorry voor mijn late antwoord.  De oplossing was laatst eindelijk eenvoudig: toen ik met de bigsat schotel heb gemerkt dat op Astra2 de Engelse kanalen met vrij zwak signaal binnenkomen heb ik dat met de tweede schotel op de tuinhut gecontroleerd. Dat was een half uur later. Laatst eindelijk was het probleem geen probleem aan mijn kant. Het was een tijdelijke storing. Zo een satellietsignaal wordt eerst naar een satelliet gestoord, en ik neem aan de men bij grote regenval in de uplink voldoende zendvermogen heeft. Maar voor de downlink geldt dat niet. Wordt het signaal in plaats van 11dB met 7dB ontvangen kan de ontvangst gestoord zijn, of niet meer mogelijk.   Ik kwam daar achter omdat ik ergens nog een bericht heb gevonden dat in het tijdstip waar ik de kanalen opnieuw aan het zoeken was Astra 2 beperkt zendvermogen had.    
    • Vlaanderen heeft niks meer op DVB-T, maar je kan (soms met een beetje moeite en afhankelijk waar in België) de RTBF, Nederland (NPO), Frankrijk, Duitsland en Luxemburg ontvangen.     Dat probleem hebben alle images, OpenPLi is er open en eerlijk over en maken ook nog recente images voor de VU+.   Voor Nederland, RTBF en/of Duitsland.
  • Nieuwe aanmaken...