Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

1. [01ºW] Strandvoetbal

• 0 reacties
    • 338 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 469 weergaven
  2. [01ºW] Testkaart

• 0 reacties
    • 407 weergaven
  3. [01ºW] Paardenracebaan

• 0 reacties
    • 2,9k weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Noodweer in Polen (vaste camera)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 440 weergaven
  4. [12,5ºW] HD Zwemmen [foto]

• 0 reacties
    • 384 weergaven
    • 11 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 358 weergaven
  5. [10ºE] mooie man??

• 0 reacties
    • 451 weergaven
    • 5 reacties
    • 585 weergaven
  6. [12,5ºW] HD Golf [foto]

• 0 reacties
    • 418 weergaven
    • 1 reactie
    • 385 weergaven
  7. [10ºE] Rugby [foto]

• 1 reactie
    • 422 weergaven
  8. [10ºE] Waterval [foto]

• 0 reacties
    • 401 weergaven
  9. [24.5ºW] Spaanse reportster

• 2 reacties
    • 394 weergaven
  10. [2 E Incl Up] VRT testkaart

• 1 reactie
    • 455 weergaven
    • 0 reacties
    • 416 weergaven
    • 0 reacties
    • 489 weergaven
    • 0 reacties
    • 332 weergaven
    • 0 reacties
    • 421 weergaven

• Die losse kast met "navelstreng" is een mooie oplossing. Wij gebruiken een monitor, geeft alleen beeld, verder niets. Maar die zijn boven een bepaalde maat duurder dan een TV. 
    • Michel, bedankt voor je antwoord. Ik ben daar inderdaad mee bezig geweest, echter het is me nog niet gelukt. Ik begrijp dat het in home assistant OS veel gemakkelijker is te integreren. Maar ik hou van uitdagingen. Het is voor mij ook ter lering en vermaak.   Maar tot zover, draait Home Assistant met veel devices (  LAN, Zigbee, BT-home, tuya, local tuya, ONVIF met merken als WIZ, Homewizard, Shelly, Sonoff, Imou, Denon, I-robot, Calex ) uitstekend. Ik heb wel veel problemen gehad met mijn eigen intern netwerk. Ik gebruik Linksys node mesh systeem. Ik heb lokaal last van de wifi netwerken van de buren. Ik woon in oud rijtjes huis, waarvan de tussenmuren niet van beton zijn. Sterker nog, ik denk dat op de 1e etage de scheiding van de woningen van hout is. Ik gebruik voor mijn kleine woning maar liefst zes nodes. De 2,4 Ghz band is compleet vol, ook na het uitzetten van mijn complete netwerk. Kortom dat is ook een uitdaging. Ik heb alle devices van Home Assistant vast gezet op DHCP reservering in de Linksys mesh router systeem, waarbij het modem van de provider ( KPN ) in bridge staat.   Ik zal sowieso weer eens een poging doen om de ZBT werkend te krijgen met thread met Home Assistant in container systeem.   Met vriendelijke groet, paardengek
    • Misschien is de titel een beetje misleidend, wist even niets beters.   Ik heb een Samsung TV gezien met een aparte kast die op diverse manieren geplaatst kan worden.   Het beeldscherm is eigenlijk een monitor met zoals zovaak slechte speakers, maar de aansturing komt volledig uit een aparte kast die bij die TV hoort. Het is zelfs een 1 draad verbinding van het kastje naar de TV waar signaal en stroom tegelijkertijd doorheen lopen.   Veel smart TV's worden vaak afgeschreven door de beroerde ondersteuning, niet dat het beeld slecht is, maar de ondersteuning valt op een gegeven moment voor diverse apps weg waardoor een smart TV een beetje dom aan het worden is.   Waarom geen beeldschermen met een losse kast op de markt brengen, waarbij de kast vervangen kan worden zodra die niet (goed) meer ondersteunt worden?   Ik gok door massa productie te duur, want geen (goede) ondersteuning meer en dan moet je een nieuwe kopen.   Één van beide zal het eerst stuk gaan dan wel niet meer (goed) ondersteund worden, een scherm gaat lijkt mij wel een stuk langer mee.   Laat staan iemand heeft een goede kast waar alles in zit, maar wil een beter scherm, dan moet je weer een andere TV kopen.
  • Nieuwe aanmaken...