Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.996 onderwerpen in dit forum

1. [10ºE] nieuwsfeed

• 1 reactie
    • 327 weergaven
  2. [10ºE] een rechtszaak

• 0 reacties
    • 267 weergaven
  3. [Feedhunters] Wat is een Feed?

• 2 reacties
    • 382 weergaven
    • 0 reacties
    • 470 weergaven
    • 0 reacties
    • 341 weergaven
    • 0 reacties
    • 297 weergaven
  4. [24.5ºW] reportster tve

• 0 reacties
    • 471 weergaven
  5. [24.5ºW] reportster etb

• 0 reacties
    • 355 weergaven
    • 0 reacties
    • 332 weergaven
  6. [08ºW] reportster tg sky

• 0 reacties
    • 237 weergaven
    • 0 reacties
    • 249 weergaven
  7. [07ºE] testkaart

• 0 reacties
    • 288 weergaven
    • 0 reacties
    • 366 weergaven
  8. [10ºE] wachtende dame RTP

• 0 reacties
    • 445 weergaven
    • 0 reacties
    • 342 weergaven
    • 0 reacties
    • 549 weergaven
    • 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 0 reacties
    • 349 weergaven
  9. [ 18 W ] testcard

• 1 reactie
    • 375 weergaven
    • 0 reacties
    • 370 weergaven

• Kijk niet allemaal zijn ze bewust van wat ze doen, soms ligt dat ook aan die cultuur waarin ze opgroeien, de mannen.   Ik was eens stappen met een leuke vriendin / collega en terwijl we de sloten wilden ontgrendelen dus over de fietsen gebogen stonden greep er zo eentje in het kruis van mijn vriendin. Die dat meteen melde dat ze daar niet van gediend was. Ik zeg nog vragenderwijs neen zoiets doe je toch niet? Ja wel hoor, schaterlachte dat stuk verdriet luidkeels en wilde me nog een klap uitdelen.   een seconde later lag die al met een heupworp in de gracht aan de nieuwe Haarlemmer sluis hij kon zwemmen dat verbaasde me toch nog en z'n vrienden maakte snel "de pleiterik" toen ik op hen afstapte   Goor tuig die de danscafés en disco's afstruinen om hun vieze gewoonten te bezigen. Effe rekenen dat was dus ook 40 jaar geleden al zo. Is dat ook stemming maken?   Achter gesloten deuren komt het ook voor zoals we weten.     
    • Ali B. wel. En dat hij nog steeds hardnekkig niet wil beseffen, weegt inmiddels mee. (En zelfs dat zal hij niet begrijpen.)
    • En hij gaat in cassatie tegen het vonnis. Kan tot 2 jaar duren voor een uitspraak, tot die tijd wordt de straf opgeschort.
    • Omdat ik genoeg had van het kleine display van me nspanel pro wilde ik ook een ander display en vond het display van big fellow erg mooi.   Dus 1 besteld maar dit was toch een ander type en in het begin vond ik geen info maarrr.. nu dus wel 😎   Het display wat ik werkend heb is ook een wavestar maar dan een esp32-p4-wifi6-touch-LCD-7B. Hier zit o.a ook een camera,microfoon en luidspreker op.   Deze heeft een 1024x600 resolutie en de andere specs zijn ook niet mis   En de info met code is hier te vinden. Die code werkt ook met andere displays zoals de s3.  Als ik dit aan de praat krijg is dat voor iedereen mogelijk 🥳   Enkele foto's van mijn beginnende programmeerkunst:
  • Nieuwe aanmaken...