Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Info voor feedhunters

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 4,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 443 weergaven
    • 2 reacties
    • 694 weergaven
    • 0 reacties
    • 425 weergaven
    • 0 reacties
    • 338 weergaven
    • 0 reacties
    • 568 weergaven
    • 1 reactie
    • 442 weergaven
    • 0 reacties
    • 406 weergaven
    • 0 reacties
    • 351 weergaven
    • 0 reacties
    • 339 weergaven
  1. 1 W Russia reporter vrouw

• 0 reacties
    • 382 weergaven
  2. 15 W ESPN classic feed

• 0 reacties
    • 308 weergaven
    • 2 reacties
    • 538 weergaven
  3. 18 W colorbar sprintcam

• 0 reacties
    • 425 weergaven
  4. 10 E woman (foto)

• 1 reactie
    • 443 weergaven
  5. 43,5 W Colorbar ITA

• 1 reactie
    • 480 weergaven
    • 1 reactie
    • 461 weergaven
  6. 31,5 W Over een dokter

• 0 reacties
    • 314 weergaven

• De noodzakelijke keys zijn bij sommige mensen bekend, maar (nog?) niet openbaar. Ik weet niet in hoe verre CD eenvoudig keys kan uitschakelen of van key wisselen.
    • Hoi allemaal! Ik heb sinds kort een nieuwe mobiel: Samsung Galaxy A26 5G.   Als ik een tekst schrijf in bijvoorbeeld Notes of in een andere app dan blijft dat hangen als ik Copy Paste heb gedaan;   Als ik een nieuw bericht wil copy paste dan krijg ik mijn vorige notitie te zien.   Dus mijn vraag is: hoe kan ik mijn klembord legen?    Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoorden.    
    • Haagse logica:   Maar zo werkt het volgens Heinen niet. Volgens hem stroomt er niet per se meer belasting de schatkist in, omdat mensen minder aan andere zaken kunnen uitgeven als de brandstof zo duur is. Daardoor blijven de btw-inkomsten onderaan de streep volgens hem ongeveer gelijk.   Eh, wanneer je dus die extra BTW inkomsten uit de hoge brandstof zou compenseren, zou het volk hun geld weer kunnen uitgeven aan andere zaken, met... oplopende btw inkomsten.   Jetten heeft eerder aangegeven dat het compenseren van de brandstof prijzen slecht zouden kunnen uitpakken voor de energie transitie naar bijvoorbeeld elektrisch rijden en slecht zou uitpakken voor het "klimaat".
    • Voordat die H stroomt hebben we al lang kernfusiereactoren.
    • Dringend zwemvesten voor de mensen , aub !!     Dobbereendjes op het dak van't ziekenhuis 🦆🥳 https://www.hln.be/deurne/kijk-en-plots-dobberen-er-tientallen-badeendjes-op-het-dak-van-az-monica-in-deurne~acfbef11 Directie kan er blijkbaar niet mee lachen 😪 , stelleke zuurpruimen 👿
  • Nieuwe aanmaken...