Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.987 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 184 weergaven
    • 0 reacties
    • 321 weergaven
    • 0 reacties
    • 505 weergaven
    • 2 reacties
    • 411 weergaven
    • 1 reactie
    • 575 weergaven
    • 0 reacties
    • 435 weergaven
    • 0 reacties
    • 254 weergaven
    • 0 reacties
    • 236 weergaven
    • 0 reacties
    • 343 weergaven
    • 2 reacties
    • 716 weergaven
    • 0 reacties
    • 396 weergaven
    • 0 reacties
    • 253 weergaven
    • 0 reacties
    • 418 weergaven
  1. 12,5 W tafeltennis

• 0 reacties
    • 385 weergaven
  2. 18 west NBA Basketbal

• 3 reacties
    • 495 weergaven
  3. 12,5 west Tafeltennis

• 0 reacties
    • 410 weergaven
    • 0 reacties
    • 289 weergaven
  4. 1 west Voetbal Denemarken

• 0 reacties
    • 426 weergaven
  5. 33 E vergadering CNV.

• 0 reacties
    • 310 weergaven
  6. 7E Militaire toespraak

• 0 reacties
    • 378 weergaven

• Een man komt in de hemel. Hij vertelt aan Petrus dat hij een goede man geweest is, getrouwd met zijn eerste liefde, flink geweest, altijd meegeholpen in het huishouden. Hij voelt iets kriebelen op zijn rug, kijkt om en plots ziet hij twee vleugeltjes groeien. Daardoor aangemoedigd gaat hij verder : 'Ik heb altijd gedaan wat mijn vrouw vroeg, direct van 't werk naar huis, niet naar het café. En ja hoor hij ziet dat die vleugels groeien. 'Ik heb nooit naar andere vrouwen gekeken, en al mijn geld afgegeven.' En die vleugels worden maar groter en groter .... De man vraagt blij aan Petrus: 'Verander ik nu in een engel?' Waarop Petrus reageert met : 'Nee. In een uilskuiken.'
    • Het ding kopieert gewoon de data die naar de kaart gaat en terugstuurt.. Zolang die data niet versleuteld is natuurlijk…
    • Aha. De shareservers zullen het vast al allemaal open hebben. Grappig dat zo'n stukje oudere techniek (season) daarin nog zo behulpzaam is.
    • Ik heb ik gedaan met een Season interface én de hulp van Poolse vrienden die tegen een zeer gereduceerd tarief en deel van de gecodeerde blokken hebben gedecodeerd. Normaal kost dat tussen de €800 en €2500!! om dat te laten doen. Omdat ik zelf een deel van de data zelf heb aangeleverd en vanwege bewezen diensten kreeg ik een hele fikse korting. Een deel van de data is tegenwoordig publiek maar daar gaan maar een deel van de zenders open (tier 00003C en 00007F). Dit gaat in april (naar verluid) alleen nog met 00003C. De nuid, cwekey,irdid e.d. zijn niet publiek….
    • Helaas weer eentje, zij het op zeer respectabele leeftijd: Dash Crofts, van Seals and Crofts, afgelopen woensdag 25/3/26: https://www.hitzound.com/dash-crofts-overleden-op-85-jarige-leeftijd-seals-crofts/ https://en.wikipedia.org/wiki/Dash_Crofts
  • Nieuwe aanmaken...