Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.988 onderwerpen in dit forum

1. 8W Bij Bolsa Madrid

• 0 reacties
    • 407 weergaven
    • 0 reacties
    • 346 weergaven
    • 0 reacties
    • 258 weergaven
  2. 20 W News redactie ITN news

• 0 reacties
    • 244 weergaven
    • 0 reacties
    • 349 weergaven
    • 0 reacties
    • 285 weergaven
    • 0 reacties
    • 291 weergaven
    • 0 reacties
    • 503 weergaven
    • 1 reactie
    • 361 weergaven
  3. 7 oost testcard kiddi tokio

• 1 reactie
    • 340 weergaven
    • 0 reacties
    • 288 weergaven
    • 0 reacties
    • 384 weergaven
    • 0 reacties
    • 309 weergaven
  4. 1 W kuntschaatsen olimp

• 0 reacties
    • 259 weergaven
  5. 1 W feed orf(id:DNK-39)

• 0 reacties
    • 286 weergaven
    • 1 reactie
    • 291 weergaven
    • 0 reacties
    • 252 weergaven
  6. 1 w Curling olmp

• 0 reacties
    • 339 weergaven
    • 0 reacties
    • 273 weergaven
    • 0 reacties
    • 372 weergaven

• Iets niet aan de haak, dus...   Maar helaas heeft mijn smartphone geen haak...        
    • Dat zeg ik ook als ik weer eens ergens "berijken" zie staan.
    • Wat een heerlijk aantal uiteenlopende meningen. Allemaal chronobiologie gestudeerd? Of gewoon onderbuikgevoel?  Eduard07 pleit voor handhaving van de huidige situatie. Voorlopig krijg jij je zin. gerrit B noemt het de grootste onzin. Feit of mening? usefullaliman wil de tijd niet meer verzetten. Doe je best, gaat je voorlopig niet lukken. Tonskidutch noemt het niet optimaal wat de mens bedenkt. Dat is de spijker op zijn kop. Het is een bedenksel van mensen, en het gaat zoals met alle bedenksels van mensen, de ene groep heeft er baat bij, de andere groep heeft er last van. En de groep die er last van heeft doet volgens gerrit B "dramatisch". Misschien omdat hij er zelf geen last van heeft en weinig empathie kan opbrengen voor mensen die dat wel hebben?    Nog even over de "weinig klachten" van Eduard07. Door jouw opmerking moest ik even denken aan wat ik meer dan 40 jaar geleden van nabij meemaakte: Eind jaren '70, begin jaren '80 ben ik een aantal keren meegevlogen met de hartluchtbrug naar Houston. Ik begeleidde daar een paar patiënten die in Houston een hartoperatie ondergingen omdat de wachtlijsten hier in Nederland destijds zo lang waren dat er een aantal overleden voor ze aan de beurt waren om geopereerd te worden (wachtlijsten van 6 maanden of langer...). Het bijzondere was dat de geopereerde patiënten blijkbaar door de lange operaties onder narcose en de tijd die ze daarna op de IC verbleven een dusdanige reset van hun biologisch klok kregen dat ze er daarna in Nederland veel langer over deden om weer in het Nederlandse ritme te komen dan de meereizende familieleden.      Heb ik nog niet ontdekt.   
    • Mijn buurvrouw (blonde muts) was benaderd door onder de naam "Alliander" vanwege gemiste subsidie zonnepanelen, klikte op de offerte en betaalde een slordige 250 euries. "Haar" Rabobank heeft dat bedrag geblokkeerd... vanwege mogelijke oplichting. En terecht, bedrijf Saldeerplan bestaat niet.  
  • Nieuwe aanmaken...