Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.005 onderwerpen in dit forum

    • 0 reacties
    • 385 weergaven
    • 1 reactie
    • 344 weergaven
    • 0 reacties
    • 389 weergaven
    • Sat4all vriend

    12,5°W M4 VIA 2

      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 372 weergaven
    • 0 reacties
    • 296 weergaven
  1. 10 oost vraaggesprek

    • 0 reacties
    • 354 weergaven
    • 0 reacties
    • 314 weergaven
    • 0 reacties
    • 301 weergaven
    • 5 reacties
    • 518 weergaven
    • Sat4all vriend

    12,5°W feed Spanish , ergens op straat

      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 309 weergaven
  2. 5 west mosaiek Belgacom?

    • 2 reacties
    • 321 weergaven
    • 0 reacties
    • 282 weergaven
    • Sat4all vriend

    12,5°W Tele 5 Spaanse feed , ivm de brug

      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 351 weergaven
    • 0 reacties
    • 276 weergaven
    • 0 reacties
    • 257 weergaven
  3. 15 west early today nbc

    • 0 reacties
    • 351 weergaven
    • 0 reacties
    • 365 weergaven
  4. 22 west testcard reuters

    • 2 reacties
    • 313 weergaven
    • Sat4all vriend

    New UFO @ 12,5°W

      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 424 weergaven
    • Sat4all vriend

    22°W German nrw.TV Jackpot

      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 395 weergaven


  • Berichten

    • Grappig dat de NOS zich daar zo druk over maakt, die verandering is hier al heel lang geleden doorgevoerd. Ach ja, 99% van de NOS medewerkers is nogal jong, zonder geheugen, zonder verstand.... 😂
    • bij mij volgende geprobeerd ander wifi netwerk bij de buren. smartwatch gereset een ander smartwatch geprobeerd. volgens mijn zitten de problemen bij de provider, heb vroeger ook nog zo'n zaken meegemaakt.
    • Dat is echt zwaar overdreven. In België betaal je, afhankelijk van het capaciteitstarief dat voor iedereen anders is, gemiddeld tussen de € 80,- tot € 140,- per jaar aan vaste kosten.   EDIT: Foutje, 2,5x het capaciteitstarief van +/- 50 eur0 betaald je altijd. dus dan is het +/-  220,00 per jaar.   Als je een goede thuisbatterij heb en daar de pieken vanaf schaaft zit je dus eerder rond de 80 euro per jaar aan vaste kosten.
    • OK.   Is dat wat je bedoelt, vaak ( als ik toch al op ga staan ) loop ik langs de ontvanger, de toets op de voorkant van het apparaat reageert wel direct.   Werkt het met andere AB bij jou wel goed ?
    • Wat heb ik staan? - Een buizenradio, merk Hollandia - Pioneer SX-450 - Pioneer A6 versterker - Yamaha DSP-A1 - Yamaha RX-V485 - Denon kastje in de huiskamer   Voor klasse D, kijk eens hier naar. Ampapa D1bluetoothdigital amplifier   Verschillende tests van te vinden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...