Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.005 onderwerpen in dit forum

    • 0 reacties
    • 375 weergaven
    • 1 reactie
    • 485 weergaven
  1. 28.5 E voetbal

    • 1 reactie
    • 399 weergaven
    • 0 reacties
    • 377 weergaven
  2. 16 E Rugby (foto)

    • 0 reacties
    • 499 weergaven
  3. 16 E Voetbal

    • 0 reacties
    • 400 weergaven
    • 0 reacties
    • 315 weergaven
    • 0 reacties
    • 258 weergaven
    • 0 reacties
    • 364 weergaven
  4. 20 W ITN redactie

    • 0 reacties
    • 462 weergaven
  5. 20 W een bos kabels

    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
  6. 20 W Colorbar Sky news

    • 0 reacties
    • 287 weergaven
  7. 20 W Colorbar HTV

    • 0 reacties
    • 302 weergaven
  8. 7 E Portugal een lunch

    • 0 reacties
    • 452 weergaven
    • 0 reacties
    • 433 weergaven
    • 0 reacties
    • 447 weergaven
    • 0 reacties
    • 375 weergaven
  9. 7 E Colorbar POR 23

    • 0 reacties
    • 534 weergaven
  10. 7 E Colorbar Retevision

    • 0 reacties
    • 664 weergaven
  11. 7 E EBU BAKU testkaart

    • 0 reacties
    • 423 weergaven


  • Berichten

    • Grappig dat de NOS zich daar zo druk over maakt, die verandering is hier al heel lang geleden doorgevoerd. Ach ja, 99% van de NOS medewerkers is nogal jong, zonder geheugen, zonder verstand.... 😂
    • bij mij volgende geprobeerd ander wifi netwerk bij de buren. smartwatch gereset een ander smartwatch geprobeerd. volgens mijn zitten de problemen bij de provider, heb vroeger ook nog zo'n zaken meegemaakt.
    • Dat is echt zwaar overdreven. In België betaal je, afhankelijk van het capaciteitstarief dat voor iedereen anders is, gemiddeld tussen de € 80,- tot € 140,- per jaar aan vaste kosten.   EDIT: Foutje, 2,5x het capaciteitstarief van +/- 50 eur0 betaald je altijd. dus dan is het +/-  220,00 per jaar.   Als je een goede thuisbatterij heb en daar de pieken vanaf schaaft zit je dus eerder rond de 80 euro per jaar aan vaste kosten.
    • OK.   Is dat wat je bedoelt, vaak ( als ik toch al op ga staan ) loop ik langs de ontvanger, de toets op de voorkant van het apparaat reageert wel direct.   Werkt het met andere AB bij jou wel goed ?
    • Wat heb ik staan? - Een buizenradio, merk Hollandia - Pioneer SX-450 - Pioneer A6 versterker - Yamaha DSP-A1 - Yamaha RX-V485 - Denon kastje in de huiskamer   Voor klasse D, kijk eens hier naar. Ampapa D1bluetoothdigital amplifier   Verschillende tests van te vinden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...