Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.006 onderwerpen in dit forum

1. 7 oost Rodellen 4 2 2

• 0 reacties
    • 736 weergaven
    • 2 reacties
    • 609 weergaven
  2. 16 oost CBS morning news

• 0 reacties
    • 463 weergaven
    • 0 reacties
    • 422 weergaven
    • 0 reacties
    • 302 weergaven
    • 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 0 reacties
    • 410 weergaven
  3. 10 oost interview

• 0 reacties
    • 431 weergaven
  4. 16 oost Basketbal

• 3 reacties
    • 560 weergaven
    • 1 reactie
    • 370 weergaven
  5. 7 oost AZ - Feyenoord

• 0 reacties
    • 419 weergaven
  6. 16 oost Voetbal

• 0 reacties
    • 448 weergaven
    • 0 reacties
    • 279 weergaven
  7. 16 oost Handbal

• 0 reacties
    • 465 weergaven
    • 0 reacties
    • 408 weergaven
  8. 10 oost man wacht

• 0 reacties
    • 496 weergaven
    • 0 reacties
    • 428 weergaven
    • 0 reacties
    • 288 weergaven
    • 0 reacties
    • 330 weergaven
  9. 7 Oost Khadaffi 4.2.2

• 0 reacties
    • 544 weergaven

• Het ging over zonder airco. Die kunnen de meeste mensen zich dus niet veroorloven.   Bij een auto, voor de mensen die zich een auto kunnen veroorloven,  zonder airco gewoon de ramen open bij het rijden werkt prima tot je in de file staat , maar zelfs dan is de ramen open beter. Helaas heb je dan niet 4 emmers water in je auto voor jullie en de kinderen, wat prima zou werken.   Verhuizen  naar een woning aan de kust is idd een optie voor arme mensen in een flatje op 7 hoog  met de ramen op het zuiden.
    • Tip om bloedhete auto ff snel gebruiksklaar te maken. Eén raam volledig open draaien en kruiselingse deur 2 a 3 keer na elkaar snel open en dicht doen. Iets met druk - technisch kan ik het niet uitleggen, maar werkt.   Airco aan in de auto, maar ventilatie op hercirculatie (zoals wanneer je in een vervuilde tunnel rijdt) = motor moet minder hard werken en brandstof gebruik daalt.   Verder gewoon aan de kust gaan wonen. In mijn woning, 800 m van zee - met achtertuin uitzicht op uitgestrekte velden) is airco overbodig. 's Nachts ramen kruiselings open (overdag potdicht) en er is altijd een briesje. Zelfs gisteren niet boven 25 graden, terwijl het overdag 33 graden was.   
    • Het is erg simpel om bij hoge temperaturen je lekker te voelen als je op een hopeloze plek woont. Iets volkomen (bio)logisch dat ik leerlingen altijd aanraadde als ze in bloedhitte moesten studeren voor een toets/examen: Zet een emmer koud water naast je en hang er 1 onderarm in of zet een wasbak voor je en zet er je voeten met enkels in. Je bloed wordt gekoeld en daarmee je lichaam en je hebt geen enkel probleem bij het studeren.
    • Je moet AI (in mijn geval chatgpt) dan ook voor de juiste dingen gebruiken.   Zo had mijn mooie photinia mooi afgeronde beten. Één foto uploaden en 5 seconden later wist ik precies dat het om een snuitkever gaat en vooral hoe ik het probleem kan aanpakken.   De echtgenote wil volgend jaar op familiebezoek in Denver. Chatgpt wist precies te zeggen vanuit welke luchthaven en wanneer precies je het best (budget tickets/klimaat etc) dat kunt doen.   Zonne allergie (mezelf) en chatgpt weet precies te zeggen welke zonnecreme voor mijn huidtype meest geschikt is.   Statistieken van Russisch gasinvoer (nog steeds!!!) in België (Zeebrugge), dan is chatgpt je vriend.   Van mij hoor je dus niks fout over AI, maar je moet het op de goede manier gebruiken.   Intussen Back on Topic   Ik twijfel nog steeds aan die batterij, qua prijs kwaliteit nog niet echt op punt. Of vergis ik mij??
    • Inmiddels buiten 29,  binnen in de woonkamer 26.  Krijg je als je veel voor de buis gaat zitten om series te bekijken omdat tuinwerk apekool is. Met 2 ramen tegenover elkaar open was het vanmorgen 22 graden binnen.  Misschien maar een paar horren bijmaken, want ik heb de pest aan steekmuggen die mij altijd moeten hebben. M'n lief kan een uur bloot op bed gaan liggen en ik kom erbij met een arm boven het laken en heb vervolgens 3 gigantische jeukplekken met 30 cm uitstraling.
  • Nieuwe aanmaken...