Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.006 onderwerpen in dit forum

  1. 7 oost iat 55

    • 0 reacties
    • 383 weergaven
    • 0 reacties
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 369 weergaven
  2. 7 oost Azie 4.2.2

    • 0 reacties
    • 341 weergaven
  3. 7 oost testcard Ita86

    • 0 reacties
    • 344 weergaven
    • 1 reactie
    • 370 weergaven
    • 0 reacties
    • 452 weergaven
    • 0 reacties
    • 445 weergaven
    • 0 reacties
    • 447 weergaven
  4. 16 oost US sodaat

    • 0 reacties
    • 482 weergaven
    • 0 reacties
    • 353 weergaven
    • 0 reacties
    • 412 weergaven
    • 0 reacties
    • 400 weergaven
    • 1 reactie
    • 503 weergaven
    • 0 reacties
    • 382 weergaven
    • 0 reacties
    • 269 weergaven
  5. 10 oost id: Unit 1

    • 1 reactie
    • 441 weergaven
    • 0 reacties
    • 419 weergaven
    • 0 reacties
    • 454 weergaven
  6. 10 E SAWATEL2

    • 0 reacties
    • 366 weergaven


  • Berichten

    • Ik was net achterin de tuin om de planten in de bakken water te geven maar ben snel weer terug gegaan. Hoe verder ik in de tuin kwam hoe harder het gezoem van de muggen en dat ondanks dat mijn gehoord al aardig terug gelopen is met alle sirenes die ik al te horen heb gehad. Denk dan ook dat het er geen honderden maar wel duizenden moeten zijn dat ik dit nog moet kunnen horen. Ik heb dus hetzelfde mijn vrouw heeft nergens last van en mij hebben ze vrijwel meteen te pakken met ook enorm jeukende plekken die zelfs vaak ontstoken raken. Ik gebruik altijd nestosyl, zodra ik merk dat ik ergens gestoken wordt dan meteen een laagje van die zalf er op en vaak is de volgende dag al niets meer te voelen of te zien. Zoon die op dit moment in de Ardennen is gaf aan dat ze om 21.00 uur de eerste regenbui hebben gehad.  
    • Dat kun je nu wel zegeen "on Topic" maar ik heb AI al geraadpleegd oven een thuisbatterij inclusief omvormer en dat is deel van dit topic. Maar ik ben er nog niet want ik ga ook nog lopen dimdammen met AI wat het beste in mijn situatie is om een en ander aan te sturen middels Home Assistant. Want daar zitten veel if then else tussen. En ik heb al zeer goede ervaring met Yaml van AI. Ik zeg er wel bij, ik blijf altijd op mijn hoede. Ik heb wel eens een vraag gestedl over verdringingsventilatie, dat was voor AI toch moeilijker dan neu...  
    • Het ging over zonder airco. Die kunnen de meeste mensen zich dus niet veroorloven.   Bij een auto, voor de mensen die zich een auto kunnen veroorloven,  zonder airco gewoon de ramen open bij het rijden werkt prima tot je in de file staat , maar zelfs dan is de ramen open beter. Helaas heb je dan niet 4 emmers water in je auto voor jullie en de kinderen, wat prima zou werken.   Verhuizen  naar een woning aan de kust is idd een optie voor arme mensen in een flatje op 7 hoog  met de ramen op het zuiden.
    • Tip om bloedhete auto ff snel gebruiksklaar te maken. Eén raam volledig open draaien en kruiselingse deur 2 a 3 keer na elkaar snel open en dicht doen. Iets met druk - technisch kan ik het niet uitleggen, maar werkt.   Airco aan in de auto, maar ventilatie op hercirculatie (zoals wanneer je in een vervuilde tunnel rijdt) = motor moet minder hard werken en brandstof gebruik daalt.   Verder gewoon aan de kust gaan wonen. In mijn woning, 800 m van zee - met achtertuin uitzicht op uitgestrekte velden) is airco overbodig. 's Nachts ramen kruiselings open (overdag potdicht) en er is altijd een briesje. Zelfs gisteren niet boven 25 graden, terwijl het overdag 33 graden was.   
    • Het is erg simpel om bij hoge temperaturen je lekker te voelen als je op een hopeloze plek woont. Iets volkomen (bio)logisch dat ik leerlingen altijd aanraadde als ze in bloedhitte moesten studeren voor een toets/examen: Zet een emmer koud water naast je en hang er 1 onderarm in of zet een wasbak voor je en zet er je voeten met enkels in. Je bloed wordt gekoeld en daarmee je lichaam en je hebt geen enkel probleem bij het studeren.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...