Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.949 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 13,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 16,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 14,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 18,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 6k weergaven
    • 0 reacties
    • 8k weergaven
    • 0 reacties
    • 8,5k weergaven
    • Sat4all vriend

F1 : Grote Prijs Italië (Monza)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 17,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 10,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 12,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 14,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 12,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 16,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Cricket uit Finland voor vrouwen (HD)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 14,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Verzoek tot scannen op bepaalde uitzendingen

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 17,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 16,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 23,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Laatste rustplaats van Aylan Kurdi

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 19,6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 23,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 23,4k weergaven

• Ja toen hadden ze nog centrale antenne systemen op dat soort parken die natuurlijk ook als prima bliksemafleider werkten. Dus zo ongeveer bij elke onweersbui in de buurt kwamen er wel een stuk of 50 TV's defect terug die gerepareerd moesten worden. Maar soms waren het er ook zoveel dat we gewoon ter plekke repareerden. Weet nog dat ik op een park op de Veluwe waren waar ook een blikseminslag was geweest. Onze RTV monteur natuurlijk net op vakantie, dus ik als beveiligingsmonteur samen met een stagiaire er op zaterdag naar toe. Na een aantal was wel duidelijk wat stuk ging (meestal overspanning via de 230v), dus de stagiaire de TV's aansluiten en snel kijken wat er aan de hand was en dan ik kijken/luisteren wat er defect was en aangeven wat er vervangen moest worden. Er waren toen ruim 60 Tv's stuk waarvan er zo'n 45 ter plekke gerepareerd konden worden (toen hadden we geen onderdelen meer) en er slechts een stuk of 15 meegenomen moesten worden. Was toen een goede handel voor mijn toenmalige werkgever want er was een vast reparatiebedrag afgesproken per TV en dan op 1 dag zo'n 45 tv's repareren dat was wel kassa.
    • bij dragon in duitsland zijn ze nog nieuw te koop
    • Heeft dit keer niks met satelliet te maken - althans niet direct - Ik heb in mijn nostalgische bui mijn 41 jaar !! oude Memotech MTX-512 computer uit de kast gehaald. Via de oorspronkelijke designer heb ik een compleet nieuwe upgrade gekocht. Hierdoor heeft de computer nu een SD slot (als diskette vervanging), een VGA uitgang en een LAN aansluiting. Een professionele PCB met Cyclone IV processor. Op deze PCB zit ook 512kB RAM en zijn een flink aantal games (ooit op cassetteband) in ROM gezet. De computer heeft 2 joystick poorten om die spellen te kunnen bedienen… Maar nu komt de hamvraag: wie heeft nog 1 of 2 goed werkende joysticks en wil me daar blij mee maken? Enige ‘eis’ is dat ze nog 100% werken. Hoe ze er uitzien is natuurlijk irrelevant..  
    • denk dat hij een aansluiting bedoelt zoals in rusthuizen of hospitalen bv waar veel aparte aansluitingen zijn die nu meestal over een mux verdeling gaan (soort GSO) naar elke kamer zodat de bewoners apart kunnen kijken. Bij proximus bestaat dit en komt er 1 grote aansluiting binnen die dan verdeeld wordt over de bewoners (kamers) .Kan zelfs via VDSL
  • Nieuwe aanmaken...