Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.977 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 129 reacties
    • 182,7k weergaven
    • Sat4all vriend

wachtende reporter 1 2 3 4 737

• Sat4all vriend
    • 11,1k reacties
    • 867k weergaven
  1. Dakar Rally 2026

• 0 reacties
    • 28 weergaven
    • 0 reacties
    • 56 weergaven
    • Sat4all vriend

Testkaart 1 2 3 4 293

• Sat4all vriend
    • 4,4k reacties
    • 491,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Basketbal in .. 1 2 3 4 26

• Sat4all vriend
    • 377 reacties
    • 41,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Nieuwjaar + Vuurwerk 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 36 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 351 reacties
    • 58,1k weergaven
    • 265 reacties
    • 26,1k weergaven
    • 56 reacties
    • 8k weergaven
    • Sat4all vriend

Muzikaal optreden in... 1 2 3 4 11

• Sat4all vriend
    • 160 reacties
    • 26,8k weergaven
    • Sat4all vriend

JPL Pro League in België 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 2,7k weergaven
  2. Religieus 1 2

• 24 reacties
    • 2,6k weergaven
  3. Kerstsfeer in ... 1 2 3 4 5

• 70 reacties
    • 10k weergaven
  4. Het Witte Huis 1 2 3 4

• 50 reacties
    • 16,8k weergaven
    • 130 reacties
    • 13,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Mooi panorama uit .... 1 2 3 4 24

• Sat4all vriend
    • 351 reacties
    • 39,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Cyclocross in ... 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 35 reacties
    • 3,3k weergaven
  5. Debat in Spanje

• 2 reacties
    • 594 weergaven
    • Sat4all vriend

Jumping uit ... 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 1,7k weergaven

• 7°E 11079 V 7200 Aut  ID: OER/E256/1/DAKAR PODIUM 7°E 11559 V 3600 Aut  ID: E302 FEED 2
    • Ja, dat is geen probleem. In die schoorsteen bevindt zich tevens een technische schacht waar de kabels en leidingen van zijn airco units door lopen (zie rechts op de foto) en waar we de coaxkabels mee door kunnen steken. Deze komen dan uit in zijn berging, waar er een kabeltelevisieverdeler (NIU) hangt met coaxkabels naar vier kamers. Eén van die kabels zullen we gebruiken voor zowel kabel-tv als satelliet. Daarvoor hebben we de EMP-Centauri WSG P.105-W-5V combiner mee besteld en de TV/FM-contactdoos in de woonkamer al vervangen door een TV/FM/SAT-contactdoos die het signaal over de drie aansluitingen verdeelt naargelang de frequentieband.   Stel dat we de bestelde muurbeugel niet zouden gebruiken en een maststandaard met tegels zouden gebruiken op het platte dak, zou deze dan niet kunnen bewegen bij stormweer? Er zijn aan die kant geen andere hoge gebouwen in de wijde omgeving, dus de windbelasting kan hoog zijn. Daarnaast staat die mast dan verticaal en zal het dus niet mogelijk zijn om de schotel schuin te monteren, waardoor we zullen moeten beginnen prutsen om de rail met LNB's schuin genoeg te krijgen.   Berekening via https://satlex.de/en/wavefrontier_calc-params.html voor een T90 schotel op die locatie geeft aan dat voor de satellieten 13.0-28.2°0 de schotel 11.29° naar het oosten zou moeten worden gekanteld met een elevatie van 29.45°. Ik veronderstel dat dit voor de Gibertini hetzelfde zal zijn? Dan moeten we enkel nog de juiste afstanden tussen de LNB's zien te vinden.
    • Ik heb ook uit het raam gekeken en er was geen sneeuw.  Daarna ben ik lekker gaan zwemmen. 
    • Hier ook alles  wit, incl. veel wegen.   M'n huidige schoenen zijn stroef . Ik heb schoenen gehad met superzolen, daarmee kon je op ijs prima hardlopen. Dergelijke kom ik nooit meer tegen. De zolen sleten niet. Voor glijbanen had ik schoenen met leren zolen. Daarvoor op gang komen was bij die het probleem.
    • Ik vraag me af of je bij het appartementencomplex wel toestemming krijgt om een grote schotel aan de schoorsteen te monteren? Heb je dat al nagevraagd? En hoe krijg je de coaxkabel(s) naar je woonkamer? Het lijkt me ook niet zo'n goed idee om een schotel van een meter aan die schoorsteen te hangen, of het nu een Gibertini is of een T90.  
  • Nieuwe aanmaken...