Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.947 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 696 weergaven
    • 0 reacties
    • 433 weergaven
    • 0 reacties
    • 624 weergaven
  1. Protest

• 1 reactie
    • 298 weergaven
  2. Kaart Id Fio2Brln

• 0 reacties
    • 274 weergaven
  3. Lege conferentiezaal

• 0 reacties
    • 409 weergaven
  4. Tennis

• 0 reacties
    • 294 weergaven
  5. Lege stoel in Brussel

• 0 reacties
    • 301 weergaven
  6. Politie-agent

• 0 reacties
    • 428 weergaven
    • 0 reacties
    • 421 weergaven
  7. Groot gebouw

• 1 reactie
    • 440 weergaven
  8. man spreekt

• 1 reactie
    • 392 weergaven
    • 0 reacties
    • 546 weergaven
  9. Stad in't donker

• 1 reactie
    • 820 weergaven
  10. Reporter id Vcs Hd1

• 0 reacties
    • 533 weergaven
    • 0 reacties
    • 531 weergaven
  11. Rugby

• 0 reacties
    • 630 weergaven
  12. Tve reportster

• 0 reacties
    • 586 weergaven
  13. IJshockey

• 0 reacties
    • 425 weergaven
  14. Zaalvoetbal

• 0 reacties
    • 459 weergaven

• Hoi, Via de wiki uitleg van de verschillende ab uitleggen van een vu, luk ik er niet in deze te koppelen aan een andere bt receiver. Ik vermoed dat je deze eerst moet loskoppelen van de ab ( soort reset) om een andere ontvanger te kunnen koppelen. Echter alles reset codes geprobeerd die op die Duitse wiki site staan zonder succes. En google is ook geen te beste hulp. Weet iemand, hoe ik die ontkoppel, die bt ab of hem in fabrieksinstelling te zetten? Alvast bedankt.
    • Dacht gehoord te hebben dat  een bezorger in het buitengebied toeslagen op de normale tarieven krijgt omdat ze verder moeten rijden en dus minder poststukken per dag kunnen bezorgen. Was ook altijd al zo als je een krantenwijk in de stad/dorp had of een krantenwijk buitenaf.
    • Tsjeez, niks aan de hand.😄 Ben ik blij.😎   Niet dat ik iets/veel met XR heb.
    • Die koerier in Zutphen is tuig en in Limbabwe deugen sommigen zo te zien ook niet. Heerlijk dat ik hier in de Drentse dreven al jaren geen probleem heb met bezorgers van welke firma dan ook. Ze leveren het netjes af ook al moeten ze ver omrijden en de laatste zeer zeker. Moet erbij zeggen dat de brievenbus hier op de vlakte niet zo'n oud klepgeval meer is met de opening boven waar je de gekste dingen in kunt gooien maar ook bij een storm met regen de klep opwaait en je post zeiknat en onleesbaar of met dure dingen kapot is, dus eentje met een klep aan de voorkant. Vriendelijke provincie met vriendelijke bezorgers?
  • Nieuwe aanmaken...