Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

hoe /var terugplaatsen van usb naar flash ?

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  1. Canaldigitaal update datum 1 2

• 16 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 745 weergaven
  2. dream 7020 met dreamup werkt niet alleen serieel klopt dat

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 801 weergaven
  3. New BETA ruDREAM rd7000_b109_050906-0819.img

• 1 reactie
    • 617 weergaven
  4. DVD - VOB ondertiteling selecteren, Hoe op DB ?

• 3 reacties
    • 850 weergaven
    • Sat4all vriend

Dreambox 7020 kopen of niet?

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. MV plugin in Gemini 2.20

• 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. EPG volledig ?

• 13 reacties
    • 1,6k weergaven
  7. Geen communicatie met dm500s

• 10 reacties
    • 787 weergaven
    • Sat4all vriend

Camd3787 uitgebracht 1 2

• Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 9,1k weergaven
    • 25 reacties
    • 5,1k weergaven
  8. Talpa slecht geluid?

• 5 reacties
    • 1,8k weergaven
  9. DB 7000 Probleem met scartkabel

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. Harde schijf en USB stick

• 5 reacties
    • 797 weergaven
    • 4 reacties
    • 2,8k weergaven

• Als ex politieman zal Jan Struys niet bepaald hoeven leunen op anekdotes van vakbondsleden (Welke vakbond?). 
    • Daar hebben de superrijken AI niet voor nodig want ze hebben geen enkele behoefte de puzzel op te lossen want dan worden ze minder snel nog rijker. Natuurlijk zullen ze AI wel gebruiken om hun verrijking te versnellen. Zo werkt dat nu eenmaal.
    • bedoelde hij ook maar had vinkje bij mij moeten zetten maar behoef geen pluimen hoor
    • akkoord @cliff25, was niet kwaad bedoeld hoor maar dan is de vraag eigenlijk door @bellejt opgelost en niet door jou zelf.
    • Ja ik dacht eerst, @ceesv speelt weer eens met alleen mijn voeten, gezien de vraag die hij me stelde na mijn reactie.   Over het opslaan zal ik niet in detail gaan, wel echter over de consequenties ervan die hier compleet genegeerd worden. Attenborough's toespraak voor de UN is geen flauwekul die volgens dat negeren van de werkelijkheid niet bestaat.   En dat schrijf je impliciet zelf ook al als je beseft dat we dat in de atmosfeer opslaan.   Carl Sagan zei het ook al in 1985 (nota bene)  in 15 minuten legt hij uit hoe het feitelijk in elkaar zit met betrekking tot CO2 en ons klimaat c.q. de leefbaarheid of geen leefbaarheid op aarde   Ja men was overtuigd van atoom splitsende  kern centrales. Echter werd ook steeds duidelijker hoe gevaarlijk het is.   En dan zijn er de tokamak centrales met de fusie van atomen. Zwaar waterstof word helium. (in china, frankrijk en rusland + pardon Amerika - USA en Canada)   Er worden zelfs Biljoenen geïnvesteerd en men heeft ook al resultaten. https://nrodlzdf-a.akamaihd.net/dach/3sat/26/02/260218_sendung_nano/1/260218_sendung_nano_3360k_p36v17.mp4   En van die staat een van de grootste en duurste nu in Frankrijk "Iter". En waarom staat die daar, omdat men van die gevaarlijke stralende toekomst af wilt.   Je mag heel veel verwachten van die mini kerncentrales, maar het is nog steeds zeer gevaarlijk en er is geen opslag voor al dat nucleair afval. Haalbaar zijn deze nog lang niet voor wij al onder de uitgedroogde graszoden liggen.    Een heel groot gevaar is daarbij dat we A.I. door de superrijken der aarde een deel van de puzzel laten, of proberen te laten oplossen. https://nrodlzdf-a.akamaihd.net/none/zdf/26/05/260505_2015_kitalk_apd/1/260505_2015_kitalk_apd_3360k_p36v17.mp4   Gestolen privaat geestelijk eigendom / auteursrechten die A.I. heeft getraind.    
  • Nieuwe aanmaken...