Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

1. firewall op dreambox??

• 9 reacties
    • 2k weergaven
  2. leeg maken dreambox en harde schrijf

• 1 reactie
    • 845 weergaven
    • 1 reactie
    • 729 weergaven
  3. EPG Tip

• 1 reactie
    • 880 weergaven
    • 15 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 2k weergaven
    • Sat4all vriend

mag een PIC kaart in het slot?

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Harddisk, image backup hulp gevraagd ,

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 831 weergaven
    • 20 reacties
    • 2,1k weergaven
  4. Geen beeld op dreambox, wie kan mij helpen ??

• 6 reacties
    • 713 weergaven
  5. Frequentie zien in Dreambox 7000??

• 3 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

DB7000S en Activatie van premiere kaartje vraag!

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 622 weergaven
    • 9 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. image voor cardsharing

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
  7. fout bij downloaden softcams

• 10 reacties
    • 1,9k weergaven
  8. mpeg afspelen

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven

• Menu-instellingen-systeem-expert-hotkey. De cursor springt dan naar de juiste toets in de lijst. (was bij mij TV) . Met ok functie koppelen en uit de catogorie INFOBAR kies je "schakelen tussen tv/radio" dan opslaan met groene knop. 
    • https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/84901610#84901610 ook leuk gerestaureerd   nadeel van meerdere capstans is dat ze wel gebalanceerd moeten draaien, anders komt er speling in de band tussen koppen en pinchrollers hetgeen kan leiden tot tape vreten zo de uitleg van een expert die ik regelmatig consulteer
    • deze gebruik ik al een aantal jaren.werkt prima  (ZD-8917 )
    • https://t.me/beholdisraelchannel/73423   Op de Iraanse staats tv wordt nu openlijk gezegd dat Iran kernwapens moet hebben! Israël waarschuwde al vele jaren dat Iran kernwapens wil ontwikkelen, maar Iran heeft dat altijd ontkend. Maar het moet nu toch duidelijk voor iedereen zijn, dat Israël gewoon gelijk heeft. Deze aanval op Iran kwam geen moment te laat. Ze hebben al raketten die vrijwel heel West Europa kunnen bereiken. Nu alleen nog een atoombom, en die is nog steeds binnen handbereik. Iran is een enorm groot land waar nog veel geheime plaatsen zijn! 
    • Idd enkel voorlopig nog basis zenders, voor die zenders heb je de tv box nodig of een inlog van iemand met play more en de app. maar je spreekt van een CI+ module, die blijft werken tot alle zenders in 2030 enkel nog via streaming werken. ze zijn nu al zenders aan het omzetten naar enkel streaming, play sport is al weg en nu volgen de andere extra zender pakketten, wat normaal is, niet iedereen heeft die extra zenders.
  • Nieuwe aanmaken...