Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

1. utp verbinding

• 2 reacties
    • 692 weergaven
  2. Tijdje weggeweest, DRUK DRUK

• 0 reacties
    • 663 weergaven
  3. divx films omzetten en afspelen op dreambox ?

• 2 reacties
    • 917 weergaven
  4. Vanaf de usbstick werken

• 13 reacties
    • 990 weergaven
  5. geen hispasat meer 1 2

• 20 reacties
    • 1,9k weergaven
  6. 1 west

• 6 reacties
    • 746 weergaven
  7. Bootlogo

• 12 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 16 reacties
    • 1,6k weergaven
  8. IP adres zwak

• 10 reacties
    • 958 weergaven
  9. Settings Robke 24-2

• 1 reactie
    • 721 weergaven
  10. TCP poorten, welke open?

• 1 reactie
    • 596 weergaven
  11. Geen Plugins met Enigma 1.7.4

• 6 reacties
    • 959 weergaven
  12. dreamsub

• 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  13. port openen lukt niet

• 3 reacties
    • 740 weergaven
  14. Commando om de ip van scam te veranderen

• 3 reacties
    • 784 weergaven
  15. CI module's

• 4 reacties
    • 770 weergaven
  16. Samba installatie probleem

• 11 reacties
    • 1,3k weergaven
  17. Directories op de Dreambox

• 5 reacties
    • 842 weergaven
  18. Signaalbalk??????????????????????

• 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  19. Geen geluid meer

• 4 reacties
    • 771 weergaven

• Ik heb links voor je  https://www.apsattv.com/ en dan naar streams gaan vind je samsung plus in deze m3u lijst zitten ook nederlandse zenders van samsung https://transponder.petervanderlaan.nl/tv.m3u    
    • Ik heb er eentje gekregen van een vriend in ons grensdorp Abele , die woont op de grens maar aan de Franse kant , dus grondgebied Frankrijk. 😉   Is ook handig om iets te kopen bij een Franse website. Maar meestal kan ik laten toekomen in het Franse grensdorp Boeschepe in een "point de retrait" , is amper vijf minuutjes rijden en ik doe er regelmatig mijn inkopen.    
    • denk dat het in oscam ook moet lukken op de vu+ maar dat ik direct Autoupdate moet uitschakelen zodra ik beeld heb.Heb helaas van 1 winkel antwoord dat die naar Be niet levert en wacht al paar dagen op antwoord van een andere om zeker een V6 te hebben want v7 is snel ijskrabber.   Als het enkel is om te aktiveren is die 25 euro eigenlijk weggegooid want ga die decoder nooit meer gebruiken daarna   PS: heb een winkel in FR via de verkoopsite met  TNTHD6 maar die antwoord niet op mijn vraag : Numéro de pièce fabricant  tntsathd6  
    • Activeren is heel simpel met een Philips NeoViu S3 . Haal je eigen TNT kaart eruit , steek de te activeren kaart erin , stem af op France 2 en wacht op beeld , duurt niet lang.  Als je beeld hebt controleer je bij instellingen in de ontvanger of die kaart verschijnt met de einddatum. Die Philips NeoViu S3 koop je voor nog geen 25 euro.           
  • Nieuwe aanmaken...