Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. Programma opnemen middels EPG

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. cam3d

• 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 789 weergaven
  3. dreambox doet niets meer

• 2 reacties
    • 646 weergaven
    • 7 reacties
    • 933 weergaven
  4. geen hispasat taqulia wel vrije kanalen

• 9 reacties
    • 869 weergaven
    • 0 reacties
    • 835 weergaven
  5. emu ipadres wijzigen via telnet

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  6. Film wissen van HD/Free X TV

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. view107.4scam Image 1 2

• 19 reacties
    • 2,7k weergaven
  8. gbox in pp

• 4 reacties
    • 915 weergaven
  9. rotor draaisnelheid 13 of 18 volt?

• 10 reacties
    • 882 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. Oeps, stab posities kwijt?

• 7 reacties
    • 658 weergaven
    • 2 reacties
    • 825 weergaven
  11. Motor input power

• 10 reacties
    • 1,2k weergaven
  12. boot

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 14 reacties
    • 2,1k weergaven
  13. Internet

• 5 reacties
    • 620 weergaven
  14. ik heb het opgegeven

• 5 reacties
    • 969 weergaven

• Dat is dus ook de enige manier om fabrikanten/winkeliers aan te geven dat we de prijsverhogingen niet pikken. Gewoon als iets plots veel duurder wordt dan massaal dat product laten staan.   Hier werd mijn abonnement van Odido plots 5 euro per maand duurder, ik heb meteen mijn abonnementen stop gezet en overgestapt naar een andere provider. Krijg je 2 dagen later iemand aan de lijn met de vraag waarom er opgezegd is "nou gewoon omdat jullie 4 abonnementen plots 5 euro per maand duurder maken en dat is wel 20 euro per maand en dan stap ik over naar een provider die goedkoper is" Het was even stil en toen was het "met 4 abonnementen hadden wij ook wel een goedkoper abonnement gehad" Tja,......... dat had men dan eerder moeten zeggen en niet stiekem hopen dat men de verhoging wel slikt. Nu is men te laat want ik ben nu een ander abonnement aangegaan voor minimaal 1 jaar. Dus heb aangegeven "bel over 9 maand eens terug voor een aanbieding want dan beslis ik of ik bij deze provider blijf of misschien toch weer over ga stappen"  
    • haal de switch er eens tussen uit om te testen dan zie je het meteen maar op die positie is het een en ander verandert de laatste tijd  
    • Ik heb hier een oudere satelliet installatie met een Bigsat dish en oorsprongelijk LNBs voor 8 aansluitingen voor Astra 1 t/m 3 en Hotbird. Ik kan alle satellieten prima ontvangen behalve Astra 2: daar heb ik ineens 7 tot 9dB in plaats van 12 tot 13dB.   Van de vele aansluitingen gebruik ik maar twee. Alle twee aansluitingen hebben zo een matig signaal.   Is dat eerder een LNB probleem of een probleem met een DISEqC switch?   Alvast bedankt voor het meedenken!
    • als je wat merkprodukten koopt is aldi niet goedkoper meer dan delhaize.Met de promo's die die laatste geeft zelfs goedkoper maar moet je wel kopen x + x gratis
    • Bij het boodschappen doen merk ik dat alles nog steeds veel duurder wordt. Zo haalde ik bij Aldi altijd een multivruchtensap in 1½ liter petflessen. Het merk is Rio d'Oro, en de smaak is erg lekker. Tot nog maar een paar weken geleden kostte het € 1,59 per fles, maar van de ene op de andere dag is de prijs omhoog gegaan naar € 1,99! Dat is dus 25%! Ik koop dit dus niet meer, want 25% vind ik absurd.
  • Nieuwe aanmaken...