Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

1. Prioriteit CAM of Emu

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  2. Nieuwe Ronald

• 3 reacties
    • 822 weergaven
  3. Allegro NFS server

• 0 reacties
    • 674 weergaven
  4. Dream PC interface

• 2 reacties
    • 655 weergaven
  5. vliegjes in de dreambox

• 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Schokkend beeld 1 2 3 4

• 52 reacties
    • 9,9k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 1k weergaven
  7. goede image

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  8. Spontane reboot van dreambox

• 8 reacties
    • 830 weergaven
    • 22 reacties
    • 7,4k weergaven
  9. Is het mogelijk?

• 2 reacties
    • 580 weergaven
  10. Dream-UP Lan

• 6 reacties
    • 943 weergaven
  11. TrueGrit NFS server start niet.

• 4 reacties
    • 816 weergaven
  12. Playlist in welk mapje?

• 5 reacties
    • 968 weergaven
  13. Card Sharing

• 1 reactie
    • 840 weergaven
  14. Harde schijf niet te benaderen

• 7 reacties
    • 1,9k weergaven
  15. e-links

• 0 reacties
    • 607 weergaven
    • 0 reacties
    • 542 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,1k weergaven

• Maak een nieuw scan en misschien heb je ze weer terug. ik heb wel geluid op de BBC Rx zenders
    • Beste MarkDM   Het gaat dus om een König duo-lnb. Hoewel ik nergens in de technische gegevens kan vinden welke kop positie 1 en 2 van de diseqc heeft, mag ik aannemen dat de kop van Astra 1 diseqc-positie 1 heeft en de kop van Astra 3 diseqc-positie 2 omdat dit in onze regio gebruikelijk is. Ik zie ook dat je de kop van de Astra 3 in de klem hebt. Zonder diseqc-signaal, staat de duo-lnb dus op de vrijhangende kop geschakeld. Mogelijk ga je daar mee de fout in. Je probeert dus signaal te krijgen op de kop in de klem maar die is uitgeschakeld als je geen diseqc-signaal hebt. Zet om de schotel uit te richten als je geen diseqc-signaal hebt de andere kop van de duo-lnb eens in de klem en daarbij de duo-lnb ongeveer 9° schuin. Verder zie ik dat de twee koppen van deze König duo-lnb wel erg ver van elkaar staan. Maar liefst 60m en dat is zelfs voor een Triax 88 die je hebt eigenlijk te ver want dat zou 53mm moeten zijn. Deze kop zou beter op een Triax 110 passen dan op een Triax 88. Daarom is het zeker van belang dat je de kop van de Astra 3 in de klem zet bij het gebruik van de schotel zoals je hem nu ook hebt staan. De vrijhangende kop van de Astra 1 staat dan wel iets verkeerd maar dat kan dat sterke signaal van de Astra 1 wel hebben.
    • Help ik krijg  op Astra 2 geen muziekzenders  meer
    • Ik ben 100% pro-ruimtevaart , maar politiek kost inderdaad nodeloos geldverspilling !! En als er een politieker zijn zin niet krijgt ....
    • Ben bij een telenet daeler grweest. De digiboxen en corders blijven werken tot 1 december. Interactiviteit vervalt 7 april. Tv met een kaartje houdt op met werken op 7 april. Deze zomer verdwijnt play more van de boxen en corders. Dus mijn vu, zal dan bijna waardeloos zijn, maar misschien zijn er wel geintereseerde.
  • Nieuwe aanmaken...