Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.974 onderwerpen in dit forum

• 4 reacties
    • 2,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Hoeveel mensen hebben welke Dreambox(en) 1 2

• Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 12,6k weergaven
    • 50 reacties
    • 28,1k weergaven
    • 9 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
  1. [DM7025+] EPG soms weg bij een opname 1 2

• 15 reacties
    • 2k weergaven
  2. [DM7000] HD tv met digitaal beeld

• 11 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 6 reacties
    • 1k weergaven
    • 17 reacties
    • 3,3k weergaven
  3. 3d zenders free to air

• 5 reacties
    • 5,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 542 weergaven
    • 0 reacties
    • 845 weergaven
    • 4 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 5k weergaven

• Over de kabel van.........
    • Heb net de aanvraag gedaan voor Trined omdat die DVBC aanbieden wat voor ons toch wel prettig is met 4 tv's met 3 VU+ 4K en een et8000 ontvangers die alle onbeperkt kunnen opnemen. De dames en heren hier zijn daar maar wat blij mee dat ze de reclames kunnen overslaan, dat is bij IPTV lastiger en dan ook nog eens voor elke ontvanger moet dokken/maand, tja geldwolven zijn die iptv providertjes. Het DVBC aanbod bij Ziggo is prima maar het instorten van dat signaal te pas en te onpas veroorzaakt blokvorming en kijkt niet fijn. Feit is echter dat Ziggo zich niet houd aan hun verplichtingen en een bagger signaal levert wat ze zelf toegeven. Ik vind dat onredelijk omdat ik maar verantwoordelijk ben voor 1 las (was bekend toen wij dit huis kochten, toen nog @home) en niet voor die andere drie in de straat. Nu na maanden bakkeleien is de kogel eindelijk door de kerk en kunnen we van ons contract af maar ik heb morgen geen vervangend internet. Die Upload is inderdaad de laatste druppel die er voor nodig is om de boel om te zetten naar glas.
    • Ah, dat wist ik niet, dat die feedhorns speciaal bedoeld zijn voor offsetschotels met f/D=0.6. Dan klopte het dus niet, wat ik schreef over de kijkhoek. Weer wat geleerd.   Bijzonder projectje, hoor. Je hebt een offset schotel met f/D=0.6, je hebt een feedhorn speciaal geschikt voor zo'n schotel, en dan ga je de LNB uit het brandpunt halen (zowel qua afstand, als qua offset)? Ik had graag een voor- en nameting gezien van de signaalkwaliteit, om eens feitelijk te kunnen beoordelen hoeveel verbetering of verslechtering er met zo'n aanpassing  optreedt.   Groet, A33
    • Coax is een doodlopende weg. Een nieuwe coax gaat het terugschroeven van de upload niet oplossen.   DVB-C distributie heeft zijn langste tijd gehad, nog slechts een beperkte tijd voordat Ziggo alles op IPTV omschakelt.   Neem een glasvezel aansluiting, dan ben je van alle ellende verlost, hebt geen bandbreedte beperking en je bent toekomst zeker.   En wat Ziggo betreft, uit hun voorwaarden:   Artikel 6 Duur en beëindiging van het Abonnement 1. Het Abonnement geldt voor onbepaalde tijd. De Klant kan het Abonnement schriftelijk, telefonisch en elektronisch via de klantenservice of Mijn Ziggo te allen tijde opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van een maand. Ziggo kan met de Klant een minimum-abonnementsduur overeenkomen. Opzegging van het Abonnement en het bijbehorende Basis TV-Abonnement, is in dat geval voor het eerst mogelijk tegen het einde van de geldende minimum-abonnementsduur, tenzij anders is bepaald in de Algemene Voorwaarden.    
    • Wij hebben een zakelijk abonnement bij Ziggo. Het signaal is zeer matig en we kunnen niet meer bij het isra punt komen omdat de vorige bewoners daar een muur voor hebben geplaatst. ISRA punt is prima verlengt met goede connectoren dat is niet het probleem. Het internet werkt naar behoren echter DVBC signaal is bagger. De Ziggo monteur van zeer goede wil heeft zelf tijdens het meten geconstateerd dat er vier lassen tussen zitten, wij wisten dat er 1 zat maar geen 4. Het signaal is slecht omdat er hier tijdens het ingraven in de straat 3 keer door de leiding is gegaan in de straat op diverse plaatsen en er nu dus 4 lassen tussen zitten. Voor het ingraven van de glasvezel waren er totaal geen klachten, na al die lassen wel.  Ziggo wil wel een nieuwe kabel leggen maar dat moeten wij betalen waar wij dan niet meer akkoord gaan. Wij willen de kabel verleggen naar de meterkast wat zorgt dat de coax van Ziggo makkelijker naar binnen kan worden gebracht omdat hier al een mantelbuis voor aanwezig is, wij graven zelf op eigen terrein de boel open maar toch dienen wij het volledige bedrag te betalen.  Wat we ook hebben aangetoond is dat Ziggo, onze upload die 80mb is instort wanneer we grote hoeveelheid data uploaden, de upload stort na een aantal GB verstuurd te hebben terug naar een 2 tot 8 mb wat onacceptabel is.  We stappen nu over omdat ze bij Ziggo de problemen niet oplossen en het klopt dat we worden terug geschroefd wanneer we teveel data versturen dat hebben ze zelf bevestigd🤢.  Zelf vinden we het onredelijk en willen we van ons contract af omdat Ziggo ons niet levert wat ons is aangeboden en Ziggo de schuld geeft aan de matige kabel. Ik vind niet dat wij de kosten dienen op te hoesten voor het vervangen van de coax kabel maar dat Ziggo moet leveren wat we in ons contract hebben staan. Zeg het maar, zijn wij nu onredelijk?
  • Nieuwe aanmaken...