Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.974 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

[DM800HD] V-box en DM800

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 954 weergaven
    • 0 reacties
    • 968 weergaven
    • 2 reacties
    • 16,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,9k weergaven
  1. help pagina

• 2 reacties
    • 623 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. [DM500S] dreambox 500s icv meerdere LNB.

• 6 reacties
    • 744 weergaven
    • 3 reacties
    • 2k weergaven
  3. opgenomen film bewerken ?

• 8 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 8 reacties
    • 4,7k weergaven
    • 26 reacties
    • 15k weergaven
  4. OpenPLi op 600C vindt geen zenders ?

• 5 reacties
    • 982 weergaven
  5. Twijfels over echtheid gekochte DM600 PVR cable

• 9 reacties
    • 4,7k weergaven
  6. Rytec EPG update Télésat

• 0 reacties
    • 769 weergaven
  7. Zender ID uitlezen uit box

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 156,4k weergaven

• Het is te hopen dat die wel werkt.
    • Ik heb contact gekregen met Canaldigitaal over deze kaart. De kaart gaat gewoon niet werken. Ik plaats daarvan wordt (en dat kan nog even duren) een CAM803 module verstuurt zonder extra kosten. Deze past dat in de TV om daarmee op de schotel te kunnen kijken.
    • Hallo Sprietje Misschien ben je benieuwd hoe het met mijn Big Visiosat schotel is vergaan. Vandaag bezig geweest met de Big Visiosat. De elevatie was goed. De Astra 1 LNB zat niet in het midden (0) dit gecorrigeerd. Ik heb dan 9 LNB's opnieuw in te stellen. Ik had geen signaal op de 3 LNB's in het westen. Kon het niet vinden tot ik in de gaten kreeg dat mijn sat.meter nog oude frequentie's of simbelrate had. Dit opgelost. Nu heb ik op alle LNB's goed tot heel goed signaal. Bedankt.   Ik heb nog een andere vraag. Ik heb 3 4-v. disecq schakelaars gekoppeld. Nu heb ik 5.0 W satelliet schotel (extern) op aansluiting 7 kan ik 5 W van Visiosat schotel op andere aansluiting bv. 12 (reserve) aansluiten. Kan dat.
    • Het Duitse commerciële RTL betaal TV bouquet is wel leuk voor old skool teletekst want de nieuws pagina's zijn actueel. Pro7sat1 is gestopt met nieuws via teletekst, daarvoor moet je online. Na 22 uur gaan de erotische pagina's op de RTL teletekst, oei oei rode oortjes krijg je van die blokkige graphics!   Vreemd genoeg krijg je vanaf zenders in Niedersachsen ook SR, BR en een handvol radiozenders.
  • Nieuwe aanmaken...