Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 1k weergaven
  1. [DM600] div. instelling vragen

• 1 reactie
    • 725 weergaven
    • 9 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 868 weergaven
    • 6 reacties
    • 883 weergaven
  2. [all] CCcam 2.01 1 2 3

• 42 reacties
    • 10,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 957 weergaven
    • 0 reacties
    • 710 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. [500s] geen geluid, wel beeld

• 9 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 19 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 10 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 12 reacties
    • 1,5k weergaven
  4. [7000s] Ronaldd Image

• 6 reacties
    • 959 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 704 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 53 reacties
    • 15,6k weergaven

• Nu moet ik weer naar het ziekenhuis vanwege een gebroken rib en ademnood van het lachen. 
    • De makers van Linux Mint willen dat hun gebruikers een goede ervaring met hun software hebben. Daarom zitten ze in hun pakkettenbeheer alleen software (-versies) waarvan ze weten dat die goed installeert en geen problemen veroorzaakt. Ze hebben natuurlijk niet de mankracht om ieder nieuwe versie van alle programma's snel te testen en daarom lopen ze vaak achter.   Als jij steeds het nieuwste van het nieuwste wil moet je dus zelf aan de slag.
    • Een kennis van mij ligt op dit moment in het ziekenhuis met een virale long en hart infectie, dat is geen pretje.   Ik lees het volgende: Virussen kunnen het lichaam binnendringen via verschillende routes, zoals inademing van besmette luchtdeeltjes, direct contact met besmette oppervlakken, via lichaamsvloeistoffen of door insectenbeten. Eenmaal binnen in het lichaam hechten virussen zich aan specifieke cellen en dringen ze deze binnen.   Wanneer een mondkapje het risico op een virale infectie kan beperken zou ik daarvoor kiezen i.p.v. een ziekenhuis opname.    
    • Nou.................  Ik weet het zo net nog niet. Dit heerste eerst in Engeland met overvolle ziekenhuizen en de vraag was niet of het ook hier zou komen maar wanneer. Ik sprak vorige week Belgische vrienden die zich ook de longen bijna uit het lijf hoesten. Dus denk dat het zeker iets is om rekening mee te gaan houden. 
    • Juist reuze handig. Ik werk vaak met een muziekje. Heb ik ineens zin in wat harde metalen dan zoek ik even op genre en gaan met die banaan. Boeit me verder niet of die harde metalen op radio Bloemendaal zijn of ergens uit bokkiewokkiestan.
  • Nieuwe aanmaken...