Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

1. [7025] Signaalmeter op de display 1 2

• 20 reacties
    • 6,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. [5620] SC8in1 Interface ?

• 0 reacties
    • 953 weergaven
  3. [7000S] kan geen settingslijsten uploaden.

• 3 reacties
    • 758 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  4. [lol] hd inbouw in dreambox

• 5 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 981 weergaven
    • 7 reacties
    • 737 weergaven
  5. [7020] hoe firewall instellen

• 3 reacties
    • 2,2k weergaven
  6. [7020S] geen lock op Astra2 (wel signaal)

• 1 reactie
    • 567 weergaven
  7. [all] De Kleuren van Gbox

• 3 reacties
    • 930 weergaven
    • 7 reacties
    • 2,9k weergaven
  8. [all] New settings vhannibal

• 0 reacties
    • 723 weergaven
    • 0 reacties
    • 853 weergaven
    • 0 reacties
    • 901 weergaven
  9. [7025] Gemini 1.8 netwerk flash

• 2 reacties
    • 697 weergaven
  10. [all] dreambox to HTPC

• 2 reacties
    • 616 weergaven
    • 0 reacties
    • 660 weergaven
    • 3 reacties
    • 826 weergaven

• Ik ‘was s avonds altijd mijn huiswerk aan het maken met 208 op de achtergrond.  De beste zender aller tijden.  Maar er waren avonden dat de fading zo enorm sterk was dat het ongenietbaar was.  Er waren ook avonden dat ie met enorm geweld de keet binnen donderde. 
    • Bedoel je een smartcard? Met CAID 1818? Dus een Nagravisionkaart van TV Vlaanderen?
    • En weer een zender die we kunnen toevoegen aan het nagra only (caid 1817) aanbod:  AutoMotorSports HD   sid 17d0  
    • Dat je de ferrietantenne moet draaien bij verandering van de zender is alleen nodig als die zender erg gestoord wordt door een andere zender. Dat was bijv. heel handig als je vroeger (1960) bij radio Luxemburg (208 meter) veel storende geluiden in de avond kreeg. De fading kon je er echter niet mee weg krijgen. Hier Cliff Richard op Radio Luxemburg zonder fading:    
    • Het was een pikdonkere nacht en de kapitein van het schip zag een licht voor zich op zodanige koers dat een aanvaring onvermijdelijk was. Hij stuurde meteen een bericht uit: — Verander uw koers tien graden oostwaarts! Het licht stuurde een signaal terug: — Verander uw koers tien graden westwaarts! De kapitein werd boos en stuurde nog een bericht: — Ik ben een kapitein van de Amerikaanse Marine. Verander uw koers! Het licht stuurde volgend antwoord terug:  — Ik ben een matroos, tweede klasse. Verander uw koers, kapitein! De kapitein was woedend over zulk ongehoorzaam gedrag en stuurde nog een bericht: — Ik ben een slagschip onder direct bevel van President Trump. Ik verander niet van koers! Het antwoord luidde: — En ik ben een vuurtoren.
  • Nieuwe aanmaken...