Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• 7 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

[All] Gemini & UHF modulator (aan of uit)

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 753 weergaven
    • 5 reacties
    • 872 weergaven
  1. [7000s] Canaal digitaal en type emu

• 0 reacties
    • 483 weergaven
  2. [all] script geeft 'permission denied'

• 11 reacties
    • 942 weergaven
    • 15 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. [7000S] Grijze balk in beeld..??

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 15 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 762 weergaven
    • 0 reacties
    • 710 weergaven
    • 1 reactie
    • 604 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 833 weergaven
    • 3 reacties
    • 915 weergaven
    • 25 reacties
    • 5,2k weergaven
  4. [7020] Gbox start niet automatisch 1 2

• 21 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven

• Misschien is de titel een beetje misleidend, wist even niets beters.   Ik heb een Samsung TV gezien met een aparte kast die op diverse manieren geplaatst kan worden.   Het beeldscherm is eigenlijk een monitor met zoals zovaak slechte speakers, maar de aansturing komt volledig uit een aparte kast die bij die TV hoort. Het is zelfs een 1 draad verbinding van het kastje naar de TV waar signaal en stroom tegelijkertijd doorheen lopen.   Veel smart TV's worden vaak afgeschreven door de beroerde ondersteuning, niet dat het beeld slecht is, maar de ondersteuning valt op een gegeven moment voor diverse apps weg waardoor een smart TV een beetje dom aan het worden is.   Waarom geen beeldschermen met een losse kast op de markt brengen, waarbij de kast vervangen kan worden zodra die niet (goed) meer ondersteunt worden?   Ik gok door massa productie te duur, want geen (goede) ondersteuning meer en dan moet je een nieuwe kopen.   Één van beide zal het eerst stuk gaan dan wel niet meer (goed) ondersteund worden, een scherm gaat lijkt mij wel een stuk langer mee.   Laat staan iemand heeft een goede kast waar alles in zit, maar wil een beter scherm, dan moet je weer een andere TV kopen.
    • VIP = Very Impotent Person   Die cookies storen mij in het geheel niet.  Ik voel me me met of zonder cookies absoluut veilig.  Het is een noodzakelijk kwaad en ik heb me er al lang bij neergelegd.  Er zijn veel belangrijkere dingen in mijn leven. 
    • Zo is het. 👍   Helaas is zo'n computer soms zo moeilijk te begrijpen, dat je websites de schuld geeft in plaats van je besturingssysteem/browser en je eigen onvermogen/onbegrip over hoe het werkt in je computer.   Het enige wat nog mist is dat we Michel ervan beschuldigen dat hij een complot heeft gesloten met Microsoft en Google om de zogenaamde VIPs (whatever that may be) van sat4all eindeloos te irriteren en daarvoor ook nog geld af te troggelen.    , A33.   P.S. Ikzelf heb nergens last van. Linux Mint en Firefox, en goede instellingen.....
    • Bangmakerij Ik tank denk ik al wel 40 jaar in Duitsland en altijd wel met een paar extra 20L tanks (hoef ik niet zo vaak naar Dld.) maar nog nooit aangehouden. Zelfde als "met 40L in de achterbak ben je een rijdende bom". Nou probeer het eens, neem een conservenblikje vul hem half met diesel of benzine en probeer hem eens met brandende lucifers in brand te steken. Gaat je niet lukken, dat zie je alleen in een film. Zelfde als "ja maar als je een ongeluk krijgt"  Hoe vaak krijgt een ieder een ongeluk? En hoe vaak heb je dan ook nog toevallig wat tanks met brandstof bij je? Denk dat de kans dat je een hartaanval of hersenbloeding krijgt een stuk groter is.
    • 7°E 12615 V 4600 Aut  ID: AP LDN UPB
  • Nieuwe aanmaken...