Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

74,2k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.524 onderwerpen in dit forum

1. Samsung SPVR801 patch

• 2 reacties
    • 533 weergaven
    • Sat4all vriend

[Nokia 9500] ASTON CAM enn NOKIA 9500

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 426 weergaven
  2. 9800 geen geluid

• 1 reactie
    • 291 weergaven
    • 20 reacties
    • 4,6k weergaven
  3. seca

• 1 reactie
    • 489 weergaven
  4. Scientific Atlanta

• 2 reacties
    • 401 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 850 weergaven
  5. Micronik V12-111

• 2 reacties
    • 399 weergaven
    • 1 reactie
    • 432 weergaven
    • 1 reactie
    • 457 weergaven
    • 2 reacties
    • 371 weergaven
  6. mtv werkt niet

• 5 reacties
    • 567 weergaven
  7. EPG op RTL 4+5

• 6 reacties
    • 808 weergaven
    • 3 reacties
    • 633 weergaven
    • 2 reacties
    • 566 weergaven
  8. [Pioneer] KUBA-files

• 3 reacties
    • 508 weergaven
    • 13 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. xsat 310 vraag

• 1 reactie
    • 425 weergaven
    • 0 reacties
    • 658 weergaven

• Dan weten ze niet hoe snel ze weg moeten zijn.    
    • Destijds zat toch ook de LW vol met zenders , en de MW was vooral 's avonds een storthoop van zenders !! Was wel een leuke tijd !! 📻🌞 Nu is't zo goed als complete ruis !! De SW-band biedt nog wel iets !!   Ik luister er toch nooit naar , maar .... BBC 4 LW komt hier 24/24 luid & duidelijk binnen !!
    • Ja maar.. Corrigeer me als ik het mis heb. Ik ben in de veronderstelling dat de zender alleen nog in tijd verlengde werking is voor die Radio Teleswitching Service (RTS). Mogelijk vanwege de vertraging in het vervangen van de oude meters naar slimme meters? Het audio van Radio 4 zou een soort toegift zijn omdat de zender ongemoduleerd laten ook jammer is? De afschakeldatum zou dan af kunnen hangen van genoemde vervanging. Wat ik dan vreemd vind is dat men de kans op totaal uitval dan op de koop toeneemt. Is het geen probleem als er nog meters zijn die dan stuurloos raken? Je kunt het restant niet in een dag ombouwen. Uiteraard is de kans reduceren door reserve onderdelen te laten maken een kostbare zaak.
    • Ben onlangs verhuist, op mijn vorige locatie had ik al jaren een Wave Toroidal T90 hangen. Helaas kon ik die niet meenemen naar mijn nieuwe woonst, geen plaats. Daarom dacht ik, ik kies voor een Wave Toroidal T55, dat kan wel. Maar het valt me op dat een T90 nog goed te vinden is in diverse shops, maar dat dit niet het geval is voor een T55. Blijkbaar is de productie hiervan gestopt. Ik vraag me af : is daar een reden voor ? Fabrikant gestopt / failliet? Of is er een specifiek probleem met dit type schotels ? Een toroidiale schotel is moeilijk te vinden van een ander merk. Zo'n type heeft nochtans toch voordelen... Iemand meer info ?
    • Ik heb deze ontvangers weer opgeborgen , wegens geen multistream !! Ik heb hier de schotel aan mijn TV aangesloten , en aan mijn 2de Octagon SX88 !! Betaal TV boeit mij geheel niet , ik kijk meestal youtube via de computer !! Youtube is mijn favoriete website !! Soms ook Web Archive , VRTmax ivm oude BRT series , VTM go misschien 1x per 2 maanden !!  
  • Nieuwe aanmaken...