Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

74,3k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.525 onderwerpen in dit forum

1. PW Prob.

• 3 reacties
    • 732 weergaven
  2. geluidvervorming humax 5400

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 568 weergaven
  3. sirius teletekst

• 0 reacties
    • 483 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 674 weergaven
  4. softwareversie 400 3000ip

• 2 reacties
    • 437 weergaven
  5. Humbox

• 2 reacties
    • 537 weergaven
  6. geluid

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. PW proggen + 2.3 allcam

• 3 reacties
    • 419 weergaven
    • 2 reacties
    • 539 weergaven
  8. advies

• 6 reacties
    • 563 weergaven
  9. datum probleem

• 0 reacties
    • 593 weergaven
  10. [Nokia] Taal selectie op 9302

• 3 reacties
    • 703 weergaven
  11. Formula v3

• 1 reactie
    • 468 weergaven
    • 0 reacties
    • 451 weergaven
  12. Background

• 3 reacties
    • 431 weergaven
  13. Nederlands menu op 5100?

• 0 reacties
    • 477 weergaven
  14. Humax F1-VACI

• 3 reacties
    • 699 weergaven
    • 3 reacties
    • 521 weergaven

• dit zou ook nog kunnen werken  op goed geluk natuurlijk  Het flashen van een Protek 4K X1 in de stopmodus (ook wel de 'force'- of 'recovery'-modus genoemd) gebeurt via een USB-stick. Hierdoor wordt de ontvanger gedwongen om de nieuwe firmware te installeren, zelfs als het apparaat niet meer normaal opstart. [1] Stappenplan voor het flashen: USB-stick voorbereiden: Pak een USB-stick en formatteer deze naar FAT32. Firmware downloaden: Download de juiste firmware voor de Protek X1, zoals een openATV image. Bestanden uitpakken: Pak het gedownloade ZIP-bestand uit op uw computer. Zorg ervoor dat de mapstructuur behouden blijft (meestal een map met de naam e2 of de specifieke apparaatnaam). Op de USB-stick plaatsen: Kopieer de uitgepakte bestanden naar de hoofdmap van de USB-stick. Ontvanger loskoppelen: Schakel de Protek 4K X1 volledig uit met de stroomschakelaar aan de achterkant. USB aansluiten: Steek de USB-stick in de USB-poort van de ontvanger (dit werkt doorgaans het beste in de USB 3.0-poort aan de achterzijde). Flashen starten (Stopmodus): Houd de OK-knop of de Aan/Uit-knop op het voorpaneel van de ontvanger ingedrukt. Zet de ontvanger ondertussen aan met de schakelaar aan de achterkant. Blijf de knop aan de voorkant vasthouden totdat er "FLA" of "UPDT" in het display verschijnt. Wachten: Laat de ontvanger de flashprocedure voltooien. Koppel de stroom niet los! De ontvanger zal automatisch opnieuw opstarten zodra het proces is voltooid. [1] Voor praktische tips en een demonstratie van het knipper- en updateproces via een USB-stick in de herstelmodus:
    • Is er nog iemand die toevallig A4 kettingformulieren heeft? Nodig een A4 matrixprinter…. Misschien oude voorraad?
    • niks E2 map.Download de link software en ontzip direct naar de usb stick. De box zoekt naar een map protek4K op de stick tenzij openatv weer iets speciaal is tov ander images
    • dank smetje.   Ik heb alles hernoemt zoals aangegeven . Als ik de usb in de box plaats en op de groene knop druk gebeurt er niets , alles start op in de oude versie en geen enkele knop op de meegeleverde AB werkt ( met nieuwe batterijen erin ). Heb even het volgende geprobeerd na het inschakelen heb ik op de reset knop achteraan gedrukt en dan verschijnt er wel UPdt in de display , na een minuut komt op de display MENU en de box start door naar de oude versie en kan ik terug geen knoppen bedienen op AB. Ik kan dus geen gebruik maken van de groene toets die noodzakelijk is. Ik heb zo een vermoeden dat ik met een AB zit die niet geschikt is voor de 4K X1 versie. Bovendien is deze AB anders dan deze die op de doos staat. Zal denk ik aan een originele AB dienen te geraken die wel werkt op de box. Linker foto is de AB waarover ik beschik en de rechter foto is de originele AB die op de doos staat.
    • Met mijn schone CAT 6D diesel met Ad blue katalysator toevoeging rij ik zo schoon mogelijk. En met een tankvulling tot 1.400 km zonder te tanken.   Elektrisch rijden begint vast te lopen, er wordt nu al opgeroepen niet tussen 16 en 20 uur je auto op te laden.
  • Nieuwe aanmaken...