Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

• 15 reacties
    • 8.5k weergaven
    • 3 reacties
    • 870 weergaven
    • 4 reacties
    • 742 weergaven
  1. SAB Explorer PVR-SC peobleem met opnemen

• 14 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 16 reacties
    • 10.4k weergaven
    • 95 reacties
    • 32.2k weergaven
    • 9 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 6.7k weergaven
    • 9 reacties
    • 4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. incubus v 0.75 mod 1 2

• 15 reacties
    • 5.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 800 weergaven
    • 1 reactie
    • 689 weergaven
    • 30 reacties
    • 12.7k weergaven
    • 24 reacties
    • 12.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 626 weergaven

• https://www.human.nl/wat-houdt-ons-tegen.html Lang leve onze smartphones Smartphones zijn niet meer weg te denken uit ons leven. Als steun en toeverlaat, voor raad en daad, voor sociale contacten. Toch danken we deze geliefde digitale vriend gemiddeld na 2,5 jaar alweer af, terwijl hij vaak nog prima werkt. We vinden het tijd voor een nieuwe en dragen daarmee massaal bij aan de snelst groeiende afvalstroom: e-waste. Maar de productie van mobieltjes zorgt vooral voor een ongekende ecologische schade. Waarom doen we onze mobieltjes zo snel weg, terwijl ze vaak nog te repareren zijn? Wat houdt ons tegen om onze smartphone tien jaar te gebruiken?  
    • Inderdaad. Ik heb een TV Vlaanderen sat abonnement. Ik ontvang nu via sat BBC NL. En via de app BBC First (Belgische variant). Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Dezelfde programma's die zeer veel worden herhaald en die misschien op andere momenten worden uitgezonden.  
    • Ik heb ooit eens in ik dacht een iPhone 4 de batterij vervangen voor niet origineel, werkte geheel probleemloos. Er ontstond pas een probleem toen ik een nieuwe iPhone kreeg en de de oude terug wilde zetten naar fabrieksinstellingen, oftewel de phone geheel wissen. Daarna is het toestel overleden, niet meer op te starten of te updaten. Later eens gevraagd aan een deskundige die iPhones repareerde (in mijn geval een nieuw scherm) en hij zei grote kans dat iOS constateerd dat er een niet originele batterij is en daarom staakte. Mijn nieuwe scherm was zo nieuw dat iOS het nog niet kende en het gerepareerde toestel is wekenlang blijven zeuren dat er een niet origineel scherm was gemonteerd, iOS kijkt dus inderdaad naar welke onderdelen er in het toestel zitten. Maar zolang je geen reset nodig hebt, gewoon vervangen dus.
    • 19,2°E 11650 V 9600 Aut  ID: D280 Service A  4:2:2
    • 19,2°E 11399 V 7201 Aut  ID: D-331 Main  4:2:2
  • Nieuwe aanmaken...