Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

1. [Pioneer] 1430 Firmware Loader -Vista

• 3 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 10 reacties
    • 5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. [TF6600PVRE] Firmware update

• 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. Opname werd ineens aangekondigd

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  4. Beeldformaat wijzigt timeshift ??

• 3 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 6 reacties
    • 934 weergaven
  5. [TF7710PVR]Nederlandse handleiding Topfield 1 2 3

• 35 reacties
    • 12.1k weergaven
  6. [Pioneer] Mediacom v2.6NL - incl. 1430 NL-uitleg

• 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 826 weergaven
    • 0 reacties
    • 3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 811 weergaven
  7. [DBOX-II] Flashen van Nokia Dbox2 mislukt

• 2 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 6 reacties
    • 882 weergaven
  8. [TF7700HDPVR] system id 23331 ?

• 3 reacties
    • 852 weergaven
  9. Tijd voor een image, vinden jullie niet? ;) 1 2 3 4 6

• 77 reacties
    • 29.2k weergaven
    • 29 reacties
    • 7.5k weergaven

• Zo had ik dat niet begrepen. Ik heb even op de KLM site gekeken, daar  staat toch heel duidelijk, dat je ruimbagage kan boeken bij de heenvlucht.     Het verschil tussen light en standaard is € 41. Standaard is met koffer in het ruim. Prijzen kunnen hoger uitvallen, afhankelijk van op welk moment van de dag je vliegt.   Daarna boek je de retourvlucht in dezelfde boeking, en dan krijg je dit te zien.       Bij de standaard retourvlucht is koffer in het ruim inbegrepen.   Indien je bij de heenvlucht light boekt en dan alsnog een losse koffer incheckt krijg je voor de retourvlucht alleen de optie voor een light ticket zonder ruimkoffer.   Wijzig je die ticket in een standaard ticket, met koffer, zijn de wijzigingskosten € 75.   Voor mij staat het overduidelijk aangegeven, in mijn ogen is de KLM niet in gebreke.   En nogmaals, KLM is niet mijn favoriete airline, dat is LH.    
    • Zoals ik het verhaal lees zou de koffer 2 x 35 euro geweest zijn bij het vooraf boeken als het duidelijker aangegeven zou zijn. Nu betaalde topic starter 1 x 35 euro en 1 x 70 euro  Dus zijn schade bedroeg 35 euro.    T B
    • Ik vlieg ook liever met de LustHansa dan met de KLM.  Niet zo zeer vanwege de prijs of de quality overall maar het cabine-personeel van de KLM is zowat van arrogant en “uit de hoogte” dat ik al heb gegeten en gedronken bij het instappen.  Bah 😩….wat een kak-troelen zijn dat.  Dat geldt trouwens ook voor de piloten.   Die denken ook dat ze boven iedereen staan.  Ik weet waar ik het over heb want mijn ex-vrouw werkte voor de KLM als stewardess en was in Frankfurt/M. FRA gestationeerd.  En die had geen goed woord over voor haar collega’s.  Die vond het ook maar bagger, al die ouwe afgeragde taarten.  Dan is het vliegen bij Emirates wel even een andere ervaring.   
    • Sorry hoor, maar ik weet niet waar jij je kennis vandaan hebt maar ik weet wel degelijk waar ik over praat, is mijn dagelijks werk nl.
  • Nieuwe aanmaken...