Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 513 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 815 weergaven
    • 1 reactie
    • 713 weergaven
    • 9 reacties
    • 1.1k weergaven
  1. Echostar 3000ip problemen

• 5 reacties
    • 1k weergaven
    • 3 reacties
    • 857 weergaven
    • 8 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 4 reacties
    • 868 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. [TF5510PVR] Oct 17 2007 Firmware probleem 1 2

• 25 reacties
    • 9.1k weergaven
  3. [TF5510pvr] Welke cam het beste voor Canal Digitaal? 1 2

• 15 reacties
    • 3.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 991 weergaven
    • 9 reacties
    • 999 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 517 weergaven
  4. DCC werkt niet in mijn Rel.400

• 11 reacties
    • 1.7k weergaven
  5. [TF7700HD PVR] LAN aansluiting

• 0 reacties
    • 1.6k weergaven
  6. Opgenomen programma's stoppen halverwege 1 2

• 17 reacties
    • 2.6k weergaven
  7. regionale zenders

• 0 reacties
    • 435 weergaven

• Er wordt niet opgemeten hoe groot je spierballen zijn maar gegevens zoals de frequentie van ziekteverzuim, sterfgevallen op het werk, blijvende invaliditeit en hoe lang werknemers doorgaans ziek thuisblijven.
    • Ja volgens mij @astro iris hebben ze Ai / Ki ontdekt om onze kijk en of leesgewoonten te belemmeren.   Ik zie het al sinds twee/drie weken dat we steeds meer worden getreiterd met die betaalmuren en cookies die ze eigenlijk niet mogen gebruiken. Nou dan kun je dus ook al die kranten uit het internet halen / weglaten. En maak er dan maar weer een papieren krant van. dan zien we wel of die kranten levensvatbaar zijn met de nieuwe kosten voor drukwerk. p.s. wij betalen via de belasting ook voor internet een bijdrage dat zou men eens moeten aankaarten.    
    • Huh? Ik werk nog met 70.  En ben (godzijdank) kerngezond.  Komt omdat ik een jonge vrouw heb. 44 is die. 😂😂😂
    • Dat heb je goed gezien, qua dementie. Ik was er al een hele tijd mee bezig en weet van experts dat die slechte eiwitten eigenlijk niet eens de kans krijgen als je beweegt. Maar om die kennis te delen verwijs ik liever naar de gegevens die de wetenschap reeds heeft achterhaald.   En ondanks dat mijn Opa en Oma's niet de 80 hebben gehaald hadden ze een fantastisch leven en heel wat liefde van hun kleinkinderen.
    • Ik deed als kind door de week boodschappen voor mijn oma toen ze alleen woonde. Altijd met plezier gedaan. En als door de week andere familie kwam, pakten die ook even een stofzuiger en hielpen met de afwas.   En verder nam ze de stadsbus en deed alles in haar eigen tempo. Ondanks dat ze een beetje moeilijk liep door een nare val  van een trap in het verleden, heeft ze nooit met een stok gelopen en werd ze ook niet (te) dik.   Nu lijken sommigen het zelfs "zielig" te vinden als men (hoog)bejaarden wat bewegingsoefeningen wil afdwingen.  Terwijl we dagelijks medisch meer te weten komen hoe belangrijk beweging is. Zelfs in verband wordt gebracht met preventie van bepaalde soorten dementie.
  • Nieuwe aanmaken...