Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

• 37 reacties
    • 14k weergaven
    • 1 reactie
    • 913 weergaven
  1. [TF5000pvr] Nederlandse handleiding gevraagd.

• 2 reacties
    • 914 weergaven
    • 19 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 5 reacties
    • 967 weergaven
  2. [TF5000 pvr] Multifeed installatie

• 1 reactie
    • 570 weergaven
    • 9 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. Recente Motorsettings Humax5400

• 3 reacties
    • 958 weergaven
    • Sat4all vriend

[Strong 8100] Beeldhapering Strong 8100

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 2k weergaven
  4. transponders verwijderen echostar 3600

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 12.6k weergaven
  5. [TF5000pvr] Ik zoek firmware voor topfield 5000 PVR

• 3 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 847 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  6. [Kathrein ufs 910] Hoe andere image insteken 1 2 3 4 7

• 100 reacties
    • 32.9k weergaven
  7. Nokia 9500 DVB2000 ontvangt geen regiozenders

• 1 reactie
    • 1.7k weergaven
    • 9 reacties
    • 3.3k weergaven

• hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 2E/F/G - 28,2° Oost: On 12148 H new SID: 4757 - FTA - Radio Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13° Oost: nieuwe transponder: 10.834 V 3/4 30.000 DVB-S/8PSK Badr 8 -26° Oost: Syria Today HD - nieuw nieuwskanaal vóór de lancering Op de Badr 8-communicatiesatelliet verscheen in de EMENA-bundel (Europa + Midden-Oosten + Noord-Afrika) een korte animatie van het nieuwe Syria Today-kanaal. Het station verscheen in de DVB-S2-multiplex van de operator Twofour54, op de frequentie 11,977 GHz. De uitzending wordt geleverd in MPEG-4 in HD-resolutie (1920x1080) met audio in MPEG-formaat (192 kbit/s). 11.977 V 3/4 27.500 DVB-S2/8PSK, FTA
    • je zou een lnb met 2 of 4 uitgangen kunnen plaatsen  natuurlijk wel een coax kabel bij trekken en je probleem is opgelost 
    • Om een aantal redenen zou ik graag voor satelliet ontvangst aan boord makkelijker kunnen kiezen tussen ontvangst via tuner in de TV zelf of via een Vu Zero. Nu is steeds de F connector overzetten niet echt praktisch, alleen al om de plaatsing van de beide vrouwtjes. Een splitter geeft verlies, iets wat ik wil/moet vermijden. Heb zitten googlelen maar niets gevonden, maar bestaan er mechanische splitters waarmee je handmatig kunt schakelen tussen de ene uitgang en de andere zonder (noemenswaardig) verlies?
    • Is bij mij al die jaren ook nooit vastgelopen, maar met het image was duidelijk van alles mis, wrs door wat verouderde plug ins die op de achtergrond meedraaiden want allerlei functies zijn nu een stuk sneller. Eén daarvan was Fritzcall, draaide wel mee maar gaf geen meldingen op scherm. Ook het terugzetten naar fabrieksinstellingen, wat toch echt alles had moeten wissen, had geen enkel effect. DCC bleef met name hangen bij het inlezen van directories, gele balk in beeld met tekst. Ook al zegt OpenPli het wachtwoord leeg te laten, toch staat het standaard op root en dreambox, iets wat ik nog bij geen enkele van mijn 5 of 6 boxen heb gewijzigd.
    • Niet speciaal de lucht. Denk aan PFAS en PFOA. We zijn al meer dan besmet
  • Nieuwe aanmaken...