Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.422 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 4,6k weergaven
  1. Direct een Opdracht Uitvoeren !

• 0 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 5,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 3,6k weergaven
  2. Direct (deze) Computer verkennen/openen !

• 0 reacties
    • 3k weergaven
  3. Direct het Bureaublad op je Scherm !

• 0 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 3,6k weergaven
  4. Sneller op .com sites met je Browser

• 0 reacties
    • 5,7k weergaven
  5. Windows Sneller Afsluiten !

• 0 reacties
    • 4,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 4,9k weergaven
  6. pdf.bestand vertalen

• 11 reacties
    • 131,9k weergaven
  7. microsoft outlook 2007

• 8 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. Wachtwoord vergeten in XP ?

• 0 reacties
    • 3,7k weergaven
    • Sat4all vriend

aanmelden middels login

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 729 weergaven
  9. Aanmeldscherm Overslaan (Windows 7)

• 0 reacties
    • 17,8k weergaven
    • 8 reacties
    • 6k weergaven
    • 21 reacties
    • 11,6k weergaven
  10. Favorieten Alfabetisch Sorteren in IE !

• 0 reacties
    • 5,2k weergaven
  11. Windows database

• 0 reacties
    • 6,5k weergaven

• Werd ons dat in het begin van de tweede wereldoorlog niet opgelegd door de Duitsers?  Ik heb nog eens de tijdzone kaart bestudeert. Inderdaad zouden we volgens die "afspraak" GMT moeten hebben. Maar we houden ons aan dezelfde tijd als  Warschau, zo'n 1000 km naar het oosten. In Madrid is het zelfs nog erger, daar zitten ze ten weste van Greenwich...    Zeg je dat ook als de zon 's winters om kwart voor 10 's morgens opkomt?    Zoals gebruikelijk staan er rond deze tijd diverse antikelen in de media waarbij wetenschappers vertellen hoe ons lichaam op daglicht reageert, en waarom we ons aan de natuur zouden moeten aanpassen.    Zomertijd / wintertijd is dan ook een typisch voorbeeld waarin wij als mensen vinden dat de natuur (ofwel biologische klok van mens en (huis)dier) zich moet aanpassen aan onze wensen. Desnoods ten koste van...   Wie weet leren we ooit in de toekomst nog eens dat de natuur zich niet laat aanpassen.    
    • Max zit niet met de gebakken peren. Het hele F1 circus zit met de gebakken peren van de regels die totaal van de zotte zijn. Het ongeluk gisteren met Bearman was regelrecht het gevolg van die idioterie, de snelheid ten opzichte van de wagen van Colapinto was dermate groot dat je dit soort ongelukken kunt verwachten. Nu was dit een baan met uitloopstroken maar bij een mindere tot geen uitloopstrook kan dit heel anders aflopen. Er zijn bij de Fia mensen werkzaam die het hele raceplaatje niet snappen en niet luisteren naar de mensen die er verstand van hebben, dat kan ook niet want die zijn zorgvuldig de afgelopen jaren aan de kant geschoven of op een zijspoor gezet. Amerikanen zijn arrogant en kennen maar 1 ding, zoveel mogelijk geld binnen harken in de kortst mogelijke tijd en gaan over lijken. (In het Witte huis zit ook zo'n......... Amerika First☠️) Wat de sport betreft heb ik gisteren weer een race gezien die niets met racen te maken heeft, een prachtige inhaal actie.......ja in de overtake modus om vervolgens met een lege accu als een Sitting Duck weer te worden ingehaald........waar gaat dit over, kijken we naar de F1 om een nieuw racespel op de Playstation te zien of willen we gevechten zien tussen twee coureurs die op het scherpst van de snede strijden om een race te winnen?  De vraag is Durft de FIA de regels voor volgend jaar zo aan te passen dat het weer een strijd wordt of blijft het een Playstation gevecht, een ding dit jaar verwacht ik er niets meer van tenzij ze de accu's afsluiten en in de race mogen gaan bijtanken. Het is de beste coureur die moet winnen, die GT race van vorige week was aangenaam om naar te kijken en niet omdat Max vooraan reed maar de strijd tussen twee auto's op het scherpst van de snede daar moet het in de F1 over gaan.
    • nou dacht ik toch dat het heel hard geregend heeft vannacht... maar het ziet er kurkdroog uit in de natuur rondom Maastricht   https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/geografische-overzichten/archief/maand/rd toont ook niet veel goeds voor dit jaar als lente maand Maart  
    • Vanaf rond 00.00 uur gaat die zender op zwart omdat de ruimte wordt gedeeld met man-x dat dan de nacht uren speelt.
    • Ik zie dat de zender VTM series via sat op zwart staat. Ik decoder nog steeds met een Xtrend receiver met oude smartcard. Andere zenders ok. Via de app kan ik VTM series wel bekijken. Iemand een idee?
  • Nieuwe aanmaken...