Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.418 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 827 weergaven
    • 8 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 828 weergaven
    • 6 reacties
    • 9,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 876 weergaven
  1. grup terug halen

• 7 reacties
    • 1,3k weergaven
  2. Doorroutering naar linux server

• 8 reacties
    • 1k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 902 weergaven
    • 13 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 769 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. Fedora 4, geen toegang onder "root"

• 8 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
  4. XP Firewall voldoende?

• 6 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 722 weergaven

• dat bespaard weer heel wat koperleidingen.
    • Oké, klopt. Dat zou ik dan maar doen met die demper want met ook met 38dB op de gevel zul je niet met open raam kunnen slapen.
    • Wat primitief!! In de vloer van de open haard (onder de asla) die ik heb zit een gat dat met een dikke pijp verbonden is naar de buitenlucht. Er is dus altijd voldoende zuurstofaanvoer en je trekt geen warme lucht vanuit de woonruimte weg. Volgens mij verplicht in Belgie.
    • De geluidsdruk van de generator is gemeten op 1 meter afstand. Voor elke verdubbeling van de afstand vermindert de geluidsdruk 6 dB. Op 2 meter afstand is de geluidsdruk dus 72-6 is 66 dB Op 4 meter is de druk 60 db Op 8 meter is de druk 54 dB op 16 meter afstand 48 db op 32 meter afstand 42 dB op 50 meter afstand 38 dB.   Verder kan je de uitlaat aan zo een generator uitbreiden met extra dempers en de richting van het geluid een andere richting geven. Een akoestische box om de generator zal het geluid verder verminderen.   Om buren hoef ik mij niet te kommeren, die wonen op grote afstand.
    • Je koppelt nu 10 nieuwe steden aan je topic over de verplichte warmtepomp. Dat zijn verschillende topics, daar één geen nieuwe steden gebouwd gaan worden en twéé er dus geen herverdeling zal hoeven plaatsvinden.   Nieuwe steden in Nederland kun je alleen plannen, bouwen als er geld is. Welnu dat is er niet dus niet. Buitenlands geld is er genoeg. Maar wie wil in een overvol land nog investeren?   en spannend hoe je met 72dB aan de bron op 36dB uitkomt op 50 meter afstand
  • Nieuwe aanmaken...