Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.431 onderwerpen in dit forum

1. Digiturk samen met radegast i386 ?

• 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 2 reacties
    • 744 weergaven
  2. FTP pc naar pc 1 2

• 21 reacties
    • 2,5k weergaven
  3. Welke kabel netwerk PC ?

• 3 reacties
    • 683 weergaven
  4. ftp password problem

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  5. debian newcamd

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 715 weergaven
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
    • 3 reacties
    • 769 weergaven
    • 3 reacties
    • 18,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 854 weergaven
  6. windows xp harde schrijf over zetten

• 3 reacties
    • 880 weergaven
  7. Harddisk data redden...

• 7 reacties
    • 843 weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 11 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. MSN GELUID WEG 1 2

• 15 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 13 reacties
    • 5,2k weergaven
    • 8 reacties
    • 2,3k weergaven

• lijkt me de beste optie mits die glasvezel al in je meterkast ligt uh wanneer waren die Hongaren aan het graven in m'n straat Doet er niet toe 5 jaar later is er geen enkele glasvezel aangesloten. (let wel bij mij in de straat)   Oude buitenwijken met Cai coax en nog ouder KPN koper als ADSL trunking überhaupt mogelijk is in de centrale.   Mocht je 5G klik and go nemen, ben je sneller dan Ziggo en KPN maar rete duur na de introductie prijslokker.
    • En waarom zouden ze niks kunnen ?  Ze kunnen toch een monteur sturen om het binnenkomende signaal bij jou te meten.   De rest is eigen fantasie, het maakt niet of hij het een  oude of nieuwe DVB-C tuner is, het kan natuurlijk zijn dat jou tuner stuk is maar dan ligt het probleem bij jou en niet bij Ziggo.  Er is verder niks aan het signaal veranderd.   
    • Eh, er bestaan thermostassen voor het vervoer van gekoeld te bewaren goederen. Ik neem zelf bij deze hoge temperaturen een koelbox mee die op de autoaccu wordt aangesloten. Voor de zekerheid leg ik dan ook een aantal ijspatronen in die box.   Barbeknoeien is op zijn tijd best gezellig en er mag al steeds minder wat leuk is.   Je kent toch dat verhaal van die man die van de dokter te horen krijgt dat hij niet meer mag roken, drinken en lekker eten? Dokter, leef ik dan langer? Nee, dat niet maar het lijkt wel veel langer.
    • Je hebt 3 mogelijkheden.   1: Je belt Ziggo en vraagt om een monteur aan huis. 2: Je schakelt over op digitale tv van Ziggo. 3: Je neemt afscheid van Ziggo en gaat verder met een glasfiber provider.
    • O ja nog effe inkopen gaan doen voor de komende week, lekker barbeknoei spul (voor bij de voetbalwedstrijd) , in een bloedhete auto naar de supermarkten crossen en daar met je mobieltelefoon op 200% alle suikerwatertjes en zoute snacks verzamelen. (de oermens is een verzamelaar)  Afgezien van de houdbaarheidsdatum liggen al die barbeknoei worsten in je kofferbak van de auto al te "slowcooken" voor je thuis aankomt en ze in de koelkast dumpt. Bacteriën Gratis of is dat 1+1 🤣   Als je bijna omvalt van honger of duizelig wordt terwijl je eigenlijk helemaal niet gewerkt en/of bewogen hebt op zo'n zaterdagochtend kan het zijn dat je aan diabetisch type 2 leidt.    Inkopen gaan doen voor 9:00 uur, vanaf 8:00 uur is het beste advies bij dit weer.          
  • Nieuwe aanmaken...