Ga naar inhoud


Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software


10529 topics in dit forum

  1. JDM programmer 1 2

    • 19 reacties
    • 18k weergaven
  2. converterin 24c16 naar 24c65

    • 0 reacties
    • 7.5k weergaven
  3. Welke soft ?

    • 0 reacties
    • 8.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 8.5k weergaven
  4. philips DST 5816

    • 1 reactie
    • 8.8k weergaven
  5. Crea crd

    • 0 reacties
    • 9.1k weergaven
  6. cardmagic

    • 1 reactie
    • 9.1k weergaven
  7. Keys Phoenix

    • 0 reacties
    • 9k weergaven
  8. vrijmaken multichoice card

    • 0 reacties
    • 8.1k weergaven


  • Berichten

    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52,0° Oost: ️ Het uitvoeren van enkele technische tests met de transponder 10887 V via de Turkmenalam-satelliet Vanavond laat en in de ochtend is WNS van plan om wijzigingen en technische tests te doen op transponder 10887 V Gezien het feit dat het midden in de nacht in Iran zal zijn en ook niet voor lang, zal het geen verwarring brengen bij de kijkers van deze transponder Maar het bedrijf vond het nodig om de klanten van deze transponder en het grote publiek te informeren.
    • Tijdens het opstarten moet je meerdere keren de Fx-toets indrukken (1x per seconde ) totdat de pc het ontdekt tijdens zijn opstart-cyclus.
    • Weet ik veel. Ik stel niks meer af. Ik stop er gewoon mee. Morgen alles demonteren. Alles en gratis voor niks op te halen. Het zal op straat staan.
    • 100% signaalsterkte kan goed en is geen probleem. Kijk voor het afstellen alleen naar de signaalkwaliteit. Het telkens verspringen ligt aan het omrekenen door de software. Het signaal is net iets te weinig voor 68% en iets teveel voor 62%. Zeg maar dat het gemiddeld 65% is. Dat is aan de magere kant.  
    • Philips heeft van de week weer een software update gedaan en nu is het goed
×
×
  • Nieuwe aanmaken...