Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.354 onderwerpen in dit forum

1. Snelle vespa

• 5 reacties
    • 975 weergaven
  2. Bij de politie!!!!!!

• 6 reacties
    • 894 weergaven
    • 17 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 11 reacties
    • 968 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 500 weergaven
  3. Skype-Out

• 5 reacties
    • 779 weergaven
    • Sat4all vriend

script nodig: een vervangend plaatje al er 1 mist

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

wat is dit ??

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1k weergaven
    • 10 reacties
    • 778 weergaven
  4. nieuw voetbalveld voor ??

• 12 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

Graag richtlijn Bolkenstein

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 559 weergaven
    • Sat4all vriend

Kan je een album wrap MP3 ook knippen

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 478 weergaven
    • Sat4all vriend

tip aanschaf nieuwe printer 1 2

• Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 1,5k weergaven
  5. VRT ZOEKT

• 3 reacties
    • 633 weergaven
    • Sat4all vriend

Laaste nieuws !!! Dader vlucht met voertuig

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 778 weergaven
  6. NEW : voor Pasen

• 2 reacties
    • 768 weergaven
    • 8 reacties
    • 807 weergaven
    • Sat4all vriend

CF card probleem, foto's weg?

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 851 weergaven

• Bereik van bluetooth binnen is pakweg 10 meter.   Je kunt voor weinig een bluetooth speler bij Ali scoren.
    • Politieke partijen laten hun oog vallen op de erfbelasting. de meest oneerlijke belasting wordt door met name linkse partijen aangegrepen om de begroting sluitend te krijgen.   Er is al loonbelasting over betaald, er is er belasting op de rente geheven, er is al vermogensbelasting op geheven en nog veel meer belastingen en toch zien de politieke partijen de erfbelasting als de oplossing om miljarden naar binnen te harken.  Met PVDA-Groenlinks voorop die maar liefst 75% belasting willen gaan heffen over een erfenis en met D66, CDA en ChristenUnie in het kielzog willen deze partijen zo straks de 2% extra inkomsten krijgen via de sterftax om zo o.a. de extra defensie-uitgaven te kunnen bekostigen.   Ik zou iets anders voor willen stellen. De maximale uitkeringsduur voor een ieder die werkt is door de politieke partijen teruggebracht naar 18 maanden ook al heb je daarvoor 40 jaar onafgebroken gewerkt. Dit terwijl ze zelf na zelfs maar 3 maanden als ambtenaar te hebben gewerkt al een half jaar wachtgeld krijgen en dat tot maximaal 3 jaar en 2 maanden wachtgeld. Als we dat nu eens beperken met voor elk volledig jaar dat je als bewindspersoon hebt gewerkt maximaal 2 maanden wachtgeld?  
    • Nog nooit die site tegengekomen !! Maar sites als facebook , X , e.d. , ik pas ervoor !!
    • Sorry, ik weet niet waar ik dit ergens anders kan plaatsen, dit lijkt mij de juiste plek.   Mijn moeder heeft per ongeluk onder haar Facebook account een tweede account aangemaakt wat niet de bedoeling is.   Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik kom er niet in uit.   Kan iemand aangeven hoe de tweede account wat blijkbaar aan haar eerste account gekoppeld staat, los gemaakt kan worden en opgeheven kan worden?   Graag stap voor stap zodat ik het kan volgen.   Alvast dank voor de moeite.  
  • Nieuwe aanmaken...