Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.372 onderwerpen in dit forum

1. He he ..... weer terug uit .....

• 7 reacties
    • 906 weergaven
  2. smokkelen loont, of niet

• 4 reacties
    • 718 weergaven
  3. wie wil er meedoen? 1 2 3

• 33 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 14 reacties
    • 1,3k weergaven
  4. 1000 1 2

• 18 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. zelfs azzazel krijgt dit niet voor elkaar 1 2

• 15 reacties
    • 2,5k weergaven
  6. Een beetje offtopic, over tv, belgie en studenten!

• 0 reacties
    • 430 weergaven
  7. verwijderen marker inkt

• 14 reacties
    • 2k weergaven
  8. zuid-afrikaanse radar controle

• 13 reacties
    • 1,6k weergaven
  9. heeft iemand netwerktabel van casema?

• 5 reacties
    • 588 weergaven
  10. 'Zinloze onderzoeken' 1 2

• 19 reacties
    • 3,7k weergaven
  11. Hemertje's moppen weg???

• 6 reacties
    • 1,4k weergaven
  12. Programmatie sky italia

• 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  13. Nieuwe google toolbar 1 2

• 15 reacties
    • 3,1k weergaven
  14. SCADA beheer engineer!

• 0 reacties
    • 615 weergaven
  15. Na project CAFE nu project IVAN:remote CW 1 2

• 23 reacties
    • 4k weergaven
  16. het festijn is daar de MEGA sat4all BBQ 1 2 3

• 31 reacties
    • 2,1k weergaven
  17. heeft niks met sat te maken maar wie kan mij helpe 1 2

• 18 reacties
    • 1,4k weergaven
  18. Modelspoorbouw

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 886 weergaven

• De laatste tijd al geen boetes meer ontvangen van 1 tot 3 km te snel gereden en nu is het dus ook bekend waarom niet.   Meerdere flitspalen uit na hack bij de overheid   De overheid wil niet zeggen om welke flitspalen het gaat maar de geruchten gaan dat het om alle snelheidstrajecten zou gaan en alle vast opgestelde flitspalen en alle mobiele palen langs A en N wegen.   Vraag ik me toch af "zou er een adres zijn waar we kunnen doneren zodat ze die flitspalen wat vaker kunnen gaan hacken"?
    • Kaarten zitten in de,elfde reader (Argolis Triple reader)
    • Viaplee gaat de prijzen verlagen.  zojuit gelezen op GP Blog:   In het aankomende weekend zal de Premier League, weer van start gaan. Om die reden heeft Viaplay besloten om de kosten van een jaarabonnement tijdelijk goedkoper te maken. Mensen die nu voor een basisabonnement op jaarbasis kiezen, betalen vanaf nu 13,79 euro per maand. Dit is 3,20 euro goedkoper dan het abonnement voor de aanbieding, wat dus neerkomt op een besparing van 38,40 euro per jaar. Wel blijven mensen met het basisabonnement advertenties zien.
    • https://www.telegraaf.nl/buitenland/gevangene-29-die-300-kilo-weegt-veroorzaakt-commotie-in-oostenrijk-kost-de-staat-55.000-euro-per-maand/83582415.html
    • Na wat gedoe, alweer een tijdje terug,  heb ik mijn kaartje aan de gang gekregen in mijn Vu+ ultimo HD met OpenPli. Je moet het maar even weten allemaal, maar goed, dat werkt. Dan is het nu tijd voor het volgende luxeprobleem, cardsharing op een andere ontvanger hier in huis. Al verbonden via het interne netwerk, elkaars schijven zijn zichtbaar. Dus zocht ik op dit forum met "cardsharing", dat gaf wel treffers maar nog niet echt wat ik zoek. Is dat heel ingewikkeld om te doen ? Kan er iemand een aanwijzing geven ajb. Heel graag, bvd.
  • Nieuwe aanmaken...