Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18133 topics in dit forum

  1. url digiman

    • 1 reactie
    • 597 weergaven
  2. url digiman

    • 1 reactie
    • 557 weergaven
  3. Duck voor Dummies

    • 4 reacties
    • 1k weergaven
  4. Duck voor Dummies

    • 4 reacties
    • 500 weergaven
  5. Duckstad offline

    • 10 reacties
    • 1.6k weergaven
  6. Duckstad offline

    • 10 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 20 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 20 reacties
    • 3k weergaven
  7. Chatten op IRC (semi-private)

    • 0 reacties
    • 550 weergaven
  8. Chatten op IRC (semi-private)

    • 0 reacties
    • 586 weergaven
  9. Page van Duck

    • 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  10. Page van Duck

    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven
  11. Zenderlijst gezocht

    • 8 reacties
    • 722 weergaven
  12. Zenderlijst gezocht

    • 8 reacties
    • 1.7k weergaven
  13. Duck is zoek !!!!!!!!! 1 2 3

    • 34 reacties
    • 3.4k weergaven
  14. Duck is zoek !!!!!!!!! 1 2 3

    • 34 reacties
    • 3k weergaven
  15. Nieuwe site

    • 14 reacties
    • 3.4k weergaven
  16. Nieuwe site

    • 14 reacties
    • 2.6k weergaven
  17. Medisch

    • 6 reacties
    • 803 weergaven
  18. Medisch

    • 6 reacties
    • 809 weergaven


  • Berichten

    • Beste Baloubak   De triple-lnb is ook te koop onder het merk Premium-X als single-uitvoering. Let op als je een triple-lnb 13-16-19,2 gaat monteren ter vervanging van de 19,2-23,5-28,2 triple-lnb: De diseqc-volgorde is bij de Canal Digitaal triple-lnb: Astra 19,2 #1 Astra 23,5 #2 Astra 28,2 #3 Bij de 13-16-19,2 triple-lnb is de volgorde: Hotbird 13 (voor Astra 19,2) #2 Eutelsat 16 (voor Astra 23,5) #1 Astra 19,2 (voor Astra 28,2) #3 De diseqc-volgorde moet je dus in je ontvanger veranderen.  
    • DAB+ in de auto is top, met zoveel meer keuze dan de FM band.
    • Ja ik heb de kanalen wel maar doen het niet. Dus ik kan gewoon vanuit Turkije een abbonnement nemen en hier in Nederland gebruiken? In Nederland is een abbonnement €200 per naar en in Turkije €80 per jaar.
    • Hallo,   Ik kijk er naar uit om een desktop te bouwen volgens mijn eigen specificaties.  Gezien de meeste forums zich bazeren op gaming pc en dat in prijs en performance overkill is, stel ik de vraag hier eens. Ik heb nog geen onderdelen gekocht of besteld. Alles kan nog.   Vereisten; Windows 11 BiOS,  Geen wifi on board, veel USB aan de voorkant, geen extra videokaart, de videokaart in de processor zijn voldoende denk ik. geen merkcomputer wel merk onderdelen, Geen Intel, geen Asus moederbord. Geen occasie onderdelen. Geen overclocken. Upgraden van hardware is geen vereiste, dan bouw ik liever op tijd een complete nieuwe pc,.    Gewoon pc werk, wat surfen, bankverichtingen, youtube filmpje bekijken. Kleinste processor zal waarschijnlijk volstaan, maar voor enkele euros meer heb ik misschien wat beter.   De huidige kasten hebben veel ventilatoren, ik zou liever voor een (oud en nieuw combineren) old style case gaan. Zie foto, of is dit niet mogelijk?   1e vraag : Huidige processoren hebben een enorme koelvin nodig als ik de onderdelen websites mag geloven. Alles moet erin passen. Waar moet ik op letten bij heb bouwen, kan iemand me een tip geven wat ik zou vergeten.   De laatste keer dat ik nog zelf een pc gebouwd heb is bijna 20 jaar geleden. Prijzen en technology veranderen soms snel; wat verleden jaar te duur was kan nu de standaard zijn.  WIe is mee met de huidege technology en kan / wil tips geven.     Budget: ik ga niet kijken op 50 euro, maar 100 euro voor een component meer betalen heeft in prestaties soms weinig zin.   Niet te vergeten DE FUN om het zelf te bouwen.   Groeten,     Zijn onderstaande kast nog bruibaar? Ik zie dat deze geen front ventilator hebben.  ik zou graag een usb front willen inbouwen (zie voorbeeld2) Uiterlijk is enkel voor mij Belangrijk.   Voorbeeld: voorbeeld 2  
    • Sorry, copy-paste foutje. Op de Hotbird moet het 12540 H zijn. Dus: 13.0°E  12540 H 28790  DVB-S2 QPSK FEC 3/4 Philippa 1A (EBUER)  4:2:2  HD  BISS
×
×
  • Nieuwe aanmaken...