Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18134 topics in dit forum

  1. Sathack Ro 1 2

    • 23 reacties
    • 5k weergaven
  2. WinPhoenix & IC-prog

    • 3 reacties
    • 2.1k weergaven
  3. WinPhoenix & IC-prog

    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  4. Verhuisd

    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  5. Verhuisd

    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  6. Beamer

    • 3 reacties
    • 1.3k weergaven
  7. Beamer

    • 3 reacties
    • 1.7k weergaven
  8. leuke lexicon link !

    • 0 reacties
    • 1.6k weergaven
  9. leuke lexicon link !

    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  10. aders

    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  11. aders

    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  12. eend

    • 3 reacties
    • 1.5k weergaven
  13. eend

    • 3 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.5k weergaven
  14. strong 4375 club

    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  15. strong 4375 club

    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  16. my page

    • 0 reacties
    • 1.8k weergaven
  17. my page

    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  18. uitleg seca + irdetho

    • 4 reacties
    • 1.2k weergaven


  • Berichten

    • Het is al een tijd geleden dat ik me er mee heb bezig gehouden en ik heb altijd met een cifs share gewerkt.  Ik heb het verwisseld met een share via een NAS. Daar moet je wel aangeven wat er geshared mag worden en door wie.    De beide bolletjes moeten in het groen staan, anders is er geen share actief. Soms helpt het herstarten van beide boxen wel eens. De box met de HD die je met de andere wil aanspreken moet eerst aan staan, of in stanby,  anders wordt de share niet opgestart.    Het is soms een tijdje (hele tijd) zoeken en proberen en plots werkt het dan.   Ik zou een Cifs share proberen  In bijlage mijn share naar een NAS, maar naar een box is eigelijk hetzelfde.  Je moet er opletten hoe de naam van je HD genoemd is.   Zit er geen mount manager in het menu, die zelf het netwerk doorzoekt.    Mvg  
    • Hi, Laten we het netjes houden, en illegale zaken achterwege laten. Nu Netflix duurder wordt en hbo max in België komt, vroeg ik me nu eigenlijk af hoe het goedkoopst een film zien, daarom geen recente. Even gezocht. Straemingsdiensten zoals Disney plus, hbo max, streamz zijn niet de goedkoopste.  Als ik reclame vrij een film wil zien, vermoed ik dat tvv app tv, met basis abonnement het 2de goedkoopst is om een film te zien. Met 16€/maand, Kan ik films zien zonder reclame.  Maar als ik niet lui ben, kan ik nog goedkoper films zien, en volledig legaal. Nu gaan misschien je wenkbrauwen fronsen? Ik ga hier 400 meter verder, en ga naar onze prachtige bibliotheek.  Daar betaal ik amper 5€ voor lidgeld. En zie ( leen ) ik zoveel mogelijk dvd's die ik wil zien. Ook serie's e.d. Helaas zijn het oudere films, maar daar zitten ook mooie tussen. En op tv tonen ze ook oude films. Wat wil ik hiermee bereiken met dit bericht? Dat het niet altijd " duur" moet zijn, om een gezellige tv avond te maken. De laatste is wel oud beeldmateriaal, en moet ik weg en weer zo'n 800 meter wandelen. Maar luxe en gemak is tegenwoordig zeer duur.
    • @ceesv: bedankt,' 'k ga da effe proberen !!!
    • Bedankt voor de hulp, maar wat bedoel je met het bovenstaande? Moet er op de ZGemma ook iets gedaan worden?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...