Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

8.145 onderwerpen in dit forum

1. Firmware Nec

• 2 reacties
    • 814 weergaven
  2. DVB kaart in een slome PC: Tips? 1 2

• 21 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 805 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. PVA Cut

• 1 reactie
    • 631 weergaven
  4. skycript i.c.m. softcam op SS 2

• 0 reacties
    • 754 weergaven
  5. sony

• 5 reacties
    • 621 weergaven
  6. h e r t z i n g e r datanet

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 812 weergaven
    • 4 reacties
    • 684 weergaven
  7. Volwaardige vervanger?

• 3 reacties
    • 652 weergaven
    • 0 reacties
    • 772 weergaven
  8. firmware nec 1300

• 7 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 13 reacties
    • 2,4k weergaven
  9. mdf bestand

• 5 reacties
    • 1k weergaven
  10. films downloaden

• 5 reacties
    • 811 weergaven
  11. camcorder

• 4 reacties
    • 638 weergaven
  12. Film te lang?

• 2 reacties
    • 686 weergaven
  13. VHS ---> DVD

• 3 reacties
    • 767 weergaven
  14. DVD+R

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven

• kees321,  bedankt hiervoor. Ik was wel op deze site geweest, maar wist niet te handelen, maar met deze 2 files kom ik wel verder. Ik heb nu de file daar geupload, en wacht op de prijzen en levertijd.   Als het wat wordt, hoor je het !!  
    • Als ik goed kijk zie ik toch wel verschillen.  Jouw screenshot toont 7 zenders die feeds lijken te zijn.  ik vind 19 zenders waaronder ook een aantal met reguliere uitzendingen zoals Kurdistan24 Shams TV, AVA, Pars TV.    Als ik exact dezelfde instellingen overneem ontvang ik maar een zender en ook minder transponders. NHL service 5 is dan de enige zender.  ik mis er dan een aantal.  Dat is toch niet de bedoeling?
    • Dankjewel Satfeeds-DX.  Met die instelling is de melding weg en heb ik dezelfde resultaten.    is OpenATV de beste optie om feeds te hunten? 4:2:2 mis je hier helaas. 
    • Bij het artikel zie ik dit : =============== Gerber bestand De PCB bij dit artikel is als Gerber file beschikbaar gesteld. Elektor Members kunnen exclusief deze files gratis downloaden en gebruiken om de PCB zelf af te drukken met geschikte apparatuur óf de Gerber te laten drukken via een dienstverlener. Elektor kan u bijvoorbeeld de PCB Service van onze partner Eurocircuits van harte aanbevelen of AISLER.   150161-PCB.pdf 150161-1_power_supply_gerber_v110.zip
  • Nieuwe aanmaken...