Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.296 onderwerpen in dit forum

• 39 reacties
    • 19k weergaven
  1. Geen ned 3 HD?

• 2 reacties
    • 1,6k weergaven
  2. Nieuwe TVV paketten !!!

• 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 20 reacties
    • 10,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 7 reacties
    • 2,4k weergaven
  3. hoofdsmartcard

• 2 reacties
    • 904 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 4,7k weergaven
  4. geen beeld eredivisie live 1 1 2

• 17 reacties
    • 4,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. Ned 1 HD geen teletext

• 11 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 7,1k weergaven
    • Sat4all vriend

geen film1 action 1 2

• Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 12k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

hustler via basispakket

• Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 26,5k weergaven

• hoi,        / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** *** niet alle transponders hier beschreven zijn overal te ontvangen *** Express AM 6 - 53° Oost: NTV HD-test verscheen FTA op 11.567 V 2/3 5.035 DVB-S2/QPSK, MPEG-4/HD. Ku-Fixed 2-beam.
    • Oh Oh Oo die Belgen sjoemelen toch wat zeg. Ik ken er ook in de familie maar zal er zelf niet aan beginnen of aan mee doen. Dan kijk ik liever FTA.   39€ voor een actieve antenne en 120€ voor een wok met ugh LNB's eenmalige aanschaf  
    • Ja dat had ik al eerder bekeken. Die optie vond ik voor een product van nog geen 1€ met 10€ verzendkosten en een eigen Jumbo vliegtuig en postlevering niet echt duurzaam. En ja dat heb je met veel webshops ook uit de Nederlanden qua prijs en verzendkosten.   eerst effe kijken, dus Maar de PolyUrethaan rolletjes hebben heel wat voordelen waarvan een is dat de bandlaminaat lijm en de oxiden minder afgeven op de PU dan op rubber.
    • als je de maten kent ff kijken bij ali want daar hebben ze verschillende van die rolletjes
    • Is heel goed om de minder goede condensatoren tijdig te vervangen.   Ik kreeg net een mail, mijn pinch rollers / aandrukrollen zijn niet meer leverbaar voor de Denon drs 810 ( wel geld retour 👍) ik zal ze dan maar een gaan uitbouwen en de maten heel precies vastleggen met de digitale nonius meter.   Dan zal ik de PU versie met juiste afmetingen uit USA laten komen. bullocks  
  • Nieuwe aanmaken...