Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.262 onderwerpen in dit forum

• 4 reacties
    • 2,9k weergaven
  1. 2de Kaart

• 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 7 reacties
    • 5,8k weergaven
    • 14 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 106 reacties
    • 29,5k weergaven
  2. Kanalen via frequenties instellen?

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 59 reacties
    • 13,4k weergaven
    • 22 reacties
    • 10,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 3k weergaven
  3. slechte ontvangst op Ned 1,2,3 en NGC

• 7 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 49 reacties
    • 19,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 2k weergaven
    • 14 reacties
    • 5k weergaven
    • 4 reacties
    • 5k weergaven
  4. Eurosport 2

• 8 reacties
    • 5,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 8 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 12 reacties
    • 5,1k weergaven
  5. Verspilling van bitrate bij Film 1.3?

• 12 reacties
    • 1,4k weergaven

• Verstappen in de 2e bocht van de baan gedrukt, hij kan gaan douchen. Verstappen kreeg een tik van Antonelli, Mercedes.
    • Je hebt 3 functie,s. Draai 1 en wacht 2 seconden, dan herhaalt hij het laatste nummer Draai 2 en wacht 2 seconden en dan stuurt die het ☆ toon Draai 3 en wacht 2 seconden, en dan stuurt hij de # toon. Ik heb het diverse keren uitgetest, en werkt goed. Of de doorschakelen werkt weet ik nog niet. Er is een wit knopje. Maar ik vrees het.
    • Een opwarmronde met flink wat vlammen. Komt waarschijnlijk door de klimaatverandering dat alles zo heet wordt.
    • de opwarm ronde is gestart! Sainz is niet aan het opwarmen, men probeert de wagen aan te duwen.   En de start is gestopt. Sainz heeft toch nog een ronde gedraaid en heeft nu zijn remmen in de fik staan. Sainz wordt nu rokend de pit ingeduwd.   De nieuwe opwarm ronde wordt nu om 3.15 uur verwacht.   De eerste uitvaller is... Sainz
    • Het is soms ook een dwangmaatregel voor "de familie". Veel lesmateriaal van de kinderen wordt maar voor één Operating System geschreven en of uitgegeven. Terwijl dat ook met online versies zou kunnen, waar je bij de schoolserver aanmeld via internet.   Ik was er bij toen mijn broer voor de kinderen twee Apple notebooks moest kopen > voor school< ondanks zijn bezwaar inzake de kosten.   Maar verder is de digitale kennis en vaardigheden van mensen natuurlijk altijd beter als je meerdere systemen kent en kunt gebruiken, bedienen en/of aanpassen. Wat aanpassen betreft is Windows steeds lastiger gezien diverse afhankelijkheden en "veiligheidsvoorzieningen" .   Een van die afhankelijkheden is jouw Microsoft account en daar ging mijn oorspronkelijke vraag ook over.    
  • Nieuwe aanmaken...