Ga naar inhoud


Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst


14169 onderwerpen in dit forum

    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 733 weergaven
  1. Welke EMU kan ik het beste gebruiken??

    • 0 reacties
    • 961 weergaven
  2. nut van 2e actuator?

    • 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  3. newbie domme vraag signaal & kwaliteit

    • 7 reacties
    • 1.4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Schotelontvangst gestoord door vliegtuigen? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 3.2k weergaven
  4. Welke kaart voor Eurosport 2

    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  5. oost ? west ? zuid ?

    • 13 reacties
    • 5k weergaven
    • 4 reacties
    • 2k weergaven
    • 16 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. mcm channels zwart

    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  7. wie kan me weer op weg helpen?

    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  8. Twin Tuner pvr

    • 7 reacties
    • 2.5k weergaven
  9. receiver met HD

    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Status Russische zenders op Hotbird 1 2 3 4 6

      • Sat4all vriend
    • 81 reacties
    • 41.5k weergaven
  10. MaxTV op Sirus

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
  11. triple LNB houder icm stalen Triax schotel

    • 2 reacties
    • 3.3k weergaven


  • Berichten

    • Ik vlieg ook liever met de LustHansa dan met de KLM.  Niet zo zeer vanwege de prijs of de quality overall maar het cabine-personeel van de KLM is zowat van arrogant en “uit de hoogte” dat ik al heb gegeten en gedronken bij het instappen.  Bah 😩….wat een kak-troelen zijn dat.  Dat geldt trouwens ook voor de piloten.   Die denken ook dat ze boven iedereen staan.  Ik weet waar ik het over heb want mijn ex-vrouw werkte voor de KLM als stewardess en was in Frankfurt/M. FRA gestationeerd.  En die had geen goed woord over voor haar collega’s.  Die vond het ook maar bagger, al die ouwe afgeragde taarten.  Dan is het vliegen bij Emirates wel even een andere ervaring.   
    • Sorry hoor, maar ik weet niet waar jij je kennis vandaan hebt maar ik weet wel degelijk waar ik over praat, is mijn dagelijks werk nl.
    • Tja, de kosten voor de vrachtafhandelaar in London en Amsterdam zijn hoger als die in Curacau. Het uurloon van de koffer sjouwer is in die plaatsen beduidend hoger. De vluchtduur is slechts een relatief laag aandeel in de vrachtkosten.   KLM was de goedkoopste ticket naar London City, bijkomende kosten verdienen die prijs terug. Je hebt niet meer betaald indien je de retour koffer meteen had geboekt,, je hebt dus geen schade of nadeel geleden. Je claim voor korting is daarom door de KLM afgewezen.   En nogmaals, KLM is niet mijn favoriete carrier.
    • Beste ceesv, ik ben nu in totaal € 105,- kwijt, want die € 70,- werd mij voor de terugreis berekend, en als het bij het begin duidelijk was geweest, zoals bij andere maatschappijen zoals b.v TUI en Corendon, dan had ik niet meer dan €70,- betaald en een retour voor mijn koffer gekregen. Afgezien van mijn klacht bij KLM stel ik vast dat er wel heel veel voor de koffer in rekening wordt gebracht voor een vlucht van 3 kwartier: Retour Schiphol-London City KLM     € 70,- Retour Schiphol-Kuusamo     TUI       € 54,- Retour Schiphol-Curaçao Corendon  € 70,- De vlucht naar Kuusamo duurde 3 uur. De vlucht naar Curaçao duurt 9 uur.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...