Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.478 onderwerpen in dit forum

1. bereken keys

• 2 reacties
    • 2,2k weergaven
  2. Na aanpassen eeprom hoe een pic te maken?

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. strong4375 welke kabels

• 1 reactie
    • 680 weergaven
  4. Ik begrijp er geen jota van...

• 6 reacties
    • 1,9k weergaven
  5. magnetic polarizer

• 4 reacties
    • 1,8k weergaven
  6. Astra & Hotbird

• 9 reacties
    • 2k weergaven
  7. Beginner

• 4 reacties
    • 614 weergaven
  8. H.Leppers

• 3 reacties
    • 808 weergaven
  9. loggen

• 0 reacties
    • 911 weergaven
  10. pic uitlezen

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  11. Echostar DSB 9800?

• 0 reacties
    • 809 weergaven
  12. Pace 500

• 0 reacties
    • 714 weergaven
  13. EPG Ident info ? (pioneer 200nl)

• 1 reactie
    • 1,5k weergaven
  14. streem vrij maar geen beeld??

• 4 reacties
    • 1,3k weergaven
  15. Waarvoor moet ik kiezen?

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  16. ik hoop

• 2 reacties
    • 1,7k weergaven
  17. hex files

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 899 weergaven
  18. LNB uit positie

• 2 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven

• Bontebal in zijn jonge jaren?
    • Ik zou zeggen met de wetenschap van vandaag de dag zouden we het allemaal anders hebben gedaan. Alleen was die kennis er toen niet, wel zagen we overvolle ziekenhuizen en mensen dood gaan aan een ziekte die we nog niet eerder hadden meegemaakt.   Dus wat er toen ook is besloten de overheid had het nooit goed kunnen doen, alleen heeft men die besluiten genomen met de kennis die men toen had en de maatregelen die men toen dacht te moeten nemen om het niet verder te laten escaleren.   Had men niets gedaan dan was de overheid verweten dat ze niets hadden gedaan en dat er duizenden mensen nodeloos waren gestorven, nu men wel wat heeft gedaan wordt hun verweten dat ze nodeloos veel geld hebben uitgegeven en impopulaire maatregelen hebben getroffen.
    • Toch nog een beetje lol voor Big fellow:    
    • De duitse Hugo:   https://www1.wdr.de/nachrichten/spahn-masken-affaere-befragung-100.html
    • hoi,        / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: Het Alem TV- pakket heeft de overgang van zijn Transponders naar 16 APSK-modulatie voltooid: vandaag was de laatste Transponder 10887 H. Na de wijziging van de multiplexmodulatie van 8PSK naar 16APSK en FEC van 5/6 naar 3/4, bleven de overige multiplexparameters ongewijzigd Alle 5 Transponders van het pakket zijn nu in DVB-S2/16 APSK. Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13°Oost: SKY Italia heeft diverse wijzigingen doorgevoerd op de transponders 12.341 V nu met 5/6 29.900 DVB-S2/8PSK 11.977 H 3/4 29.900 DVB-S2/8PSK is leeg met alleen een testcarrier nu 12.418 V 3/4 29.900 DVB-S2/8PSK is leeg met alleen een testcarrier nu
  • Nieuwe aanmaken...