Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.493 onderwerpen in dit forum

1. installeren c/ku band schotel

• 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. proggen van irdeto pic

• 0 reacties
    • 905 weergaven
  3. FAQS?

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  4. Irdeto multichoice 1.2 reanimeren

• 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  5. mk01 en ppua

• 0 reacties
    • 758 weergaven
  6. Hex-file en Bin-file

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  7. twin lnb of doorlussen

• 3 reacties
    • 2,6k weergaven
  8. mk01 & ppua??

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  9. Philips dst5816 help

• 4 reacties
    • 998 weergaven
  10. Autoupdate?

• 5 reacties
    • 774 weergaven
  11. geen bloot meer

• 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  12. kan iemand mijn helpen??

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  13. wie kan mij verder helpen

• 0 reacties
    • 999 weergaven
  14. Heeeeeelp!! AUB!

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  15. Channel+ Vlaanderen

• 1 reactie
    • 722 weergaven
  16. bereken keys

• 2 reacties
    • 2,2k weergaven
  17. Na aanpassen eeprom hoe een pic te maken?

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  18. strong4375 welke kabels

• 1 reactie
    • 708 weergaven
  19. Ik begrijp er geen jota van...

• 6 reacties
    • 1,9k weergaven
  20. magnetic polarizer

• 4 reacties
    • 1,9k weergaven

• Hoezo VPN? Dit staat er op de website van NLziet:    Tv-kijken in het buitenland Met NLZIET kun je tv-kijken in het buitenland, overal in de EU. Zonder schotel of kabel. Kijk live, terug en soms zelfs vooruit. Op meerdere apparaten tegelijk. Dat is slim bekeken. Probeer 14 dagen gratis en kijk direct.   NLziet werkt hier in Noorwegen perfect, prima beeld en zonder vpn of andere omwegen ook gewoon betalen, waar bijvoorbeeld bij canal digitaal een nederlands adres en een nl bankkonto  vereist waren en nu in de moderne tijd zonder schotel was de canal digitaal app hier niet eens te downloaden, dus dat was einde verhaal (en op NLziet zijn veel programmas terug te kijken zonder reclame en natuurlijk tegen een veel betere prijs)
    • Van welke schoonheden zou je dan afstand willen doen?
    • Daarom zeg ik ook bijna goed. 17 jaar is van toepassing op die groep die geboren is tussen 1 maart 1957 en 31 december 1960. @Drs. IJzerbout kan zijn opbouwjaren rekenen vanaf 16 jaar en 4 maanden. Vanaf 1 januari 1961 gaat de opbouwleeftijd geleidelijk oplopen. In blokken van 3 maanden. Op dit moment is het geldende maximum 17 jaar en 9 maanden. Maar.....het komende kabinet heeft een enorme financieringshonger. Dus men overweegt de AOW leeftijd (alweer) versneld te laten oplopen. aow-leeftijd-sneller-omhoog
    • Vandaag de 3de stroomstoring dit jaar….. Dit was de doodssteek voor mijn laatste nog werkende Argolis Triple Reader…. Dat tijdperk is dan nu na 10+ jaar ook voorbij…. Gelukkig had ik nog wat Easymouse USB readers in voorraad….. Was even klussen en een zooi kabels wat ik fatsoeneren moet… Mooi klusje voor het weekend….
    • Dat zeg ik toch ?  50 jaar vanaf je 17e... als je dan 62 bent is dat toch geen 50 jaar.... dan kom je nog 5 jaar te kort. 
  • Nieuwe aanmaken...