Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.424 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 3,4k weergaven
  1. Canalsat France

• 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 12 reacties
    • 3,1k weergaven
  2. Hotel Oplossing 1 2

• 16 reacties
    • 5,4k weergaven
  3. Uitrichten schoteltje van 1,5 meter.

• 2 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 11 reacties
    • 4,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Sateliet signaal op NTSC TV 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 7,2k weergaven
  4. weerbestendige coax 1 2

• 21 reacties
    • 10,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 25 reacties
    • 6,3k weergaven
  5. Schotel uitrichten in SALOU

• 8 reacties
    • 2,5k weergaven
    • Sat4all vriend

geen nilesat 1 2 3 4 7

• Sat4all vriend
    • 92 reacties
    • 22k weergaven
  6. Eurobird 2 op WF T55

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 12 reacties
    • 28,7k weergaven
    • 21 reacties
    • 7,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 15 reacties
    • 4,1k weergaven
  7. Technisat Multytenne TWIN

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  8. Ervaringen met 4-in-1 coax?

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven

• klopt lijkt erg zinloos, ik kan natuurlijk ook een oortje inpluggen in mijn iphone. Het gaat er om dat ik i.v.m straling dat niet wil. Ik weet het bluetooth zend ook uit op een hoge frequentie. Ik ben aan het overwegen wat beter is en wilde kijken hoe ver het bereik is van bluetooth om zo het vermogen in te schatten. 
    • Bij zulke lage prijzen zou je haast voor de lol in de auto gaan zitten en als maar vreugde-rondjes door de straten gaan rijden. 
    • de onderhandelingen zijn nog bezig met de providers, DAZN wil veel geld er aan verdienen omdat ze zelf veel geld hebben betaald voor de Belgische voetbal, de providers willen dit niet meer doen zoals 4 jaar geleden en dus worden ze bij elke provider niet aangeboden,  wat er wel gebeurt is dat telenet voor Play Sport 1 en 2 nu licenties verkoopt aan de providers, Orange doet al mee en proximus ook, misschien dat tv Vlaanderen er ook op bied, zo gaan ze toch al buitenlands voetbal hebben van Duitsland en andere wedstrijden van de Champions League. kan maar interessant zijn voor de klanten.
    • De concentraties zijn moeilijk te achterhalen. De halfwaardetijd van glyfosaat is tot een half jaar. en https://scientias.nl/glyfosaat-in-rivieren-toch-niet-afkomstig-van-wasmiddel-nederlandse-wetenschappers-halen-veelbesproken-studie-onderuit/
    • Door een rechtenruzie is de wereldwijd bekende animatieserie per direct van alle streamingdiensten buiten de VS verwijderd.     De makers van 'South Park' liggen overhoop met Paramount, houder van de streamingrechten voor 'South Park'. Die rechten zijn verlopen en de onderhandelingen over de verlenging verlopen bijzonder stroef. Daarom dus is de reeks (voorlopig?) niet meer bij ons te zien.   Normaal zou het 27ste seizoen van 'South Park' vorige week al gestart zijn, maar de release is uitgesteld naar het einde van de maand. Vermoedelijk heeft dit ook met de rechtenkwestie te maken. Over de internationale rechten van de reeks wordt dus nog onderhandeld. Wat de makers vooral niet zint, is dat er een nieuwe speler aan tafel is opgedoken. Skydance, een groot entertainmentbedrijf dat gaat fuseren met Paramount, moeit zich met de gesprekken en daar is het creatieve duo Trey Parker en Matt Stone allerminst tevreden mee.
  • Nieuwe aanmaken...