Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.465 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 980 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1k weergaven
  1. satkaart via de pc

• 2 reacties
    • 765 weergaven
  2. software ?

• 1 reactie
    • 618 weergaven
  3. echostar 808 2 ci viaccess

• 1 reactie
    • 818 weergaven
  4. HumBox V.4.1

• 1 reactie
    • 725 weergaven
    • 14 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 835 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 570 weergaven
  5. v-box 2 problemen.. 1 2

• 16 reacties
    • 5,6k weergaven
  6. Hoe schotel richten

• 4 reacties
    • 756 weergaven
  7. c/n niet hoger dan 0,4

• 2 reacties
    • 572 weergaven
  8. LNB problemen

• 7 reacties
    • 1,5k weergaven
  9. epg?

• 10 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. Sirius als 0 punt vraagje 1 2

• 22 reacties
    • 2,4k weergaven
  11. Ontvangst gegevens

• 4 reacties
    • 762 weergaven
  12. vervorming letters

• 5 reacties
    • 1,8k weergaven

• En een YouTube filmpje van ruim 4 jaar oud met een knipsel  a la Baudet /FVD van nitwit Eerdmans moet als bewijs dienen?? 🫣  Eerdmans, die nog nooit een Groninger heeft gesproken over de ellende van de gaswinning??🤮 Eentje die praat als een expert over gaswinning terwijl hij er de ballen verstand van heeft! Eentje die niet eens begrijpt dat we een co2 probleem hebben waar we zelf in Nederland last van hebben en niet een probleem is "bedacht door Brussel"?   Weet je wat wijsheid is? Het besef dat je krijgt dat je eigenlijk extreem weinig weet bij het vermeerderen van je kennis! Hoe meer je weet, hoe meer je beseft hoe weinig je weet! Dat dwingt tot de nodige BESCHEIDENHEID.   Het omgekeerde is even zeer waar! Hoe minder men weet, hoe meer velen bijna heilig geloven dat ze alles al weten! Trump, Wilders, Eerdmans, ze roepen alles beter te weten. Onderbouwen niet nodig. Wegbezuinigen de wetenschap en het onderwijs. Allemaal nep.....    Eerdmans is zelfs te lui en vooral te LAF om naar Groningen te komen en met Groningers te praten over de aardgaswinning. Want stel je voor dat hij dan moet concluderen dat er geen bal klopt van wat hij eruit braakt in zijn eindeloze woordenbrij.   Joost is bij mijn weten dan ook niet gekomen. Bikker stond er alleen op RTVNoord! Top parlementariër!   https://www.rtvnoord.nl/politiek/1355237/tweede-kamerverkiezingen-bikker-vrijdag-naar-groningen-ik-hoop-dat-je-meegaat-joost  
    • Die feedstangen hebben ze fraai aan de scalarring bevestigd! Een mooi voorbeeld hoe het niet moet.  
    • Hoe een toch al duidelijke boosheid nog meer wordt beïnvloed door korte passages uit iemands reactie te knippen en als manifest in de media wereld te sturen.  
    • ¿Qué? Ik dacht ik geef een beetje bijval, maar helaas, zoals wel vaker komen mijn goede bedoelingen niet altijd goed over. Jammer.
    • nee dus schikbarend gebrek aan kennis Jetten en Klaver
  • Nieuwe aanmaken...