Ga naar inhoud

jeevanhoof

Lid
  • Items

    3.719
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    12

Alles dat geplaatst werd door jeevanhoof

  1. 192 tv ....foetsie😞
  2. het signaal van de signaalzoeker op je ontvanger zegt niet zo veel. Ik gebruik ook de bigbisat en heb op mijn dreamboxen op Vlaamse zenders een signaalsterkte rond de 80% Op mijn VU zit dit tegen de 100 % Dus je kan enkel uitrichten op max signaal.
  3. Ik zou de binnenkant van het stopcontact toch maar eens bekijken. Waarschijnlijk een slecht contact. Of er is vocht ingekomen en je hebt een lekstroom naar je muur. Ik heb al meegemaakt dat ze me lieten komen omdat de oven in de keuken niet meer werkte. Het bleek uiteindelijk door een slecht contact te komen, in een stopcontact in de hal. Er zaten daar drie draden onder een klem (wat je nooit moet doen). Door het slecht contact was de binnenkant van het stopcontact half weggesmolten. mvg
  4. Idem, de vrt lag er ook uit, net op het einde van de voetbalmanager. Signaalsterkte 0% Wat ik wel raar vond dat de ontvangst van BVN op Astra 19° ook maar zwak was rond de 60%. Mvg
×
×
  • Nieuwe aanmaken...