Ga naar inhoud

jeevanhoof

Lid
  • Items

    3.719
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    12

Alles dat geplaatst werd door jeevanhoof

  1. Door het wachtwoord te wijzigen heb je dus de zwart lezer(s) belet om nog van jouw account gebruik te kunnen maken. Er las dus, meer dan waarschijnlijk, iemand mee met jou account. Mvg
  2. Is dus geen scheidingstrafo. Op de uitgang mag dan wel 110V staan, er is echter nog steeds verbinding met het net. Je kan dus nog steeds een flinke schok van het net krijgen. Mvg
  3. jeevanhoof

    Stick 5v

    Misschien dat je in de stick kan instellen dat die geen gebruik mag maken van SEC. Het automatisch selecteren van de HDMI ingang waarop de stick is aangesloten. Mijn tv start ook terug op waar ik het laatst gebruik van gemaakt heb. Mvg
  4. Of met een streaming box. Eventueel te streamen van je smartphone naar een cromecast. Mvg
  5. Soms worden er een paar toestellen manueel met de hand in elkaar gezet om te kijken of alles nog past. Wordt dit in Nederland gedaan, dan kunnen ze erop zetten made in holland. terwijl het toestel toch van de band rolt in China of Turkije....
  6. inderdaad, reclame voor een LP die ook verkrijgbaar was op cassette en eighttrack. Hoeveel gaan er nog een eighttrack kennen....
  7. t'ja als je geen goede raad wil opvolgen begin toch maar met een bestaande lijst waarvan je weet dat die in orde is. Alles staat al goed ingevuld Begin dan te spelen. Dan zie je dadelijk wat er veranderd Op je box kan je altijd met de kleuren kiezen , als je zaplijst op het scherm staat of je wil zappen via boeketten, af je wil zappen met een elle lange lijst van duizenden zenders, of dat je per satelliet wil zappen. mvg
  8. de meeste lijsten zijn toch mooi onderverdeeld in boeketten. De eerste bij mij is TVV met enkel de zenders die ik kan bekijken. Op de tweede plaats staat canal digitaal om af en toe eens te kijken wat er op de Nederlandse tv is ( bij wat interessants kan ik een stream starten ) Dan de Duitse-,de Engelse- en de muziekzenders. De extra onderverdeling om te zeggen dat het FTA, documentaire.... zenders zijn gooi ik er wel uit in de boeketten die ik gebruik De andere boeketten staan er wel in maar bekijk ik niet of nauwelijks. Je hebt er ook geen last van. En je kan ze er altijd nog uitgooien. mvg
  9. Google is je vriend.... zoek maar eens op kanalenlijst dreambox. mvg
  10. je moet de lamp aan de 230V kant, in serie plaatsen met de trafo. brand de lamp, dan zit er een kortsluiting in de wikkeling. om spanning te meten op Volt om weerstanf te meten op R of Ohm mvg
  11. Waarom start je niet met een kant en klare settingslijst? Je bent zeker dat deze werkt voor de meeste zenders en dan kan je nog beginnen verwijderen of toevoegen. mvg
  12. Als de aardlek ook uitspringt is er een serieus probleem. Een aardfout. Dit moet je toch kunnen meten. Meet tussen de fase, of nul, en de kast van de trafo. Dit moet oneindig zijn.. Of het moet zijn dat je nog een heel oude aardlek hebt. Meer dan 35 jaar oud. Dan zou het misschien kunnen dat deze er soms uitgaat bij het inschakelen. Mvg
  13. Of met een kortegolf radio kunnen horen.
  14. Ik zou ook proberen wat Bellejt heeft voorgesteld. Niets aansluiten, buiten de HDMI kabel, en dan zien of je de ontvanger kan bedienen. misschien zit je met een aardlus, die ervoor zorgt dat je ontvanger blokkeerd. Maar we zijn wel nieuwschierig om welke ontvanger het gaat!!!! mvg
  15. De "Veronica" van nu heeft helemaal niets meer te maken met de legendarische zeezender. Ze hebben enkel de naam gekocht. mvg
  16. En het juiste gereedschap.....
  17. Ik kan het nu niet controleren want zit op het werk, maar kan dit niet ergens in het menu, waar je de parameters kan instellen voor de opnames, aanpassen? Dus het menu waar je de tijd voor en na de opname kan instellen. volgens mij staat daar ergens tussen dat je dit kan uitschakelen. mvg
  18. Vandaag gaf mijn tv aan dat de zenderlijst werd geüpdate. Ik heb wel niet gekeken wat er veranderd is. Ik gebruik op de tv enkel een favorieten lijst en maak gebruik van de tweede kaart
  19. De box is niet gebouwd om gedownloade films weer te geven. De box kan wel wat formaten weergeven, maar niet allemaal. Dus als het daar misloopt kan dat ook aan de gebruikte codec liggen van de film. Zolang de eigen opnames zonder problemen worden afgespeeld is er niet veel aan de hand. Blijf je problemen hebben zou ik Openpli eens proberen. Mvg
  20. Hij zal S- video moeten aanpassen naar 1080P. Maar hoe S - video zichtbaar wordt via HDMI is wel raar. Mvg
  21. En wat heeft dat nu met het onderwerp te maken?
  22. Ik had die indruk hier ook al. Normaal rond de 78%, nu 81%. Mvg
  23. Welke image heb je geflashed? Het kan zijn dat je die gewoon uit de feed kan installeren. Of hij is mee geinstalleerd, maar je moet hem nog actief zetten. mbg
  24. Ze zijn uitgeschakeld. Dit kan je niet vergelijken..de Engelse muziekzenders zijn er mee gestopt. 192TV is niet gestopt. Ze willen hem enkel niet meer doorgeven via satatelliet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...