Ga naar inhoud

Mojo

Lid
  • Items

    9.108
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    142

Alles dat geplaatst werd door Mojo

  1. Ook nog een DeLorean in de buurt gespot?
  2. Komt door de klimaatverandering🥶
  3. Maakt niet uit of we het vertellen. Dat wordt toch al van bovenaf bekeken. Denk ook eens aan die camera's die overal staan voor onze (on)veiligheid.
  4. Ook heel erg logisch want dat zijn de gebieden die enorm veel stroom nodig hebben. Paar extra transport leidinkjes van tig miljard en als er dan iets gebeurt met zo'n centrale dan is dat gelukkig in achtergesteld gebied
  5. Nee 5 opties 5. Goed mikken als je op het kruisje wil klikken
  6. OpenATV, Satclub Tueringen Zebradem, IHAD,
  7. Deze pop-up komt regelmatig voorbij. Zojuist per ongeluk op geklikt en kon weer het hele riedeltje af. Zeer irritant. Kun jij daar iets aan doen Michel?
  8. Mojo

    Sky UK met OScam

    Hmmm. Ik heb OpenPLI van Satpong met OScam 11965 emu maar moet streamrelay gebruiken voor bijvoorbeeld Sky Nature.
  9. Ze moeten toch weer iets de schuld geven. Dat ze zelf in hun waterdichte regenpak overal monsters hebben genomen word natuurlijk niet vermeld. De gevolgen van PFAS en microplastics beginnen zich al te uiten in de samenleving gezien de toename van het aantal randdebielen die met hun geplastificeerde hersenen rondlopen
  10. Mojo

    Sky UK met OScam

    Dat zit al in OScam of zijn dat aparte OScam's?
  11. 😁😂
  12. Ik had dat ook al geconstateerd en gaf eigenlijk CD de schuld. Het beeld van ARD/ZDF is stukken beter. Moet zeggen dat na het horen van NL commentaar tijdens de wedstrijd van Argentinie ook het duitse commentaar beter is. Jezus wat een dom geschreeuw met goooooooaoooooaoaoaoaoool Messi. Wordt echt een rand debielen verzameling daar bij de NOS.
  13. In de lijst van Ber2020 staat ie wel.Ik heb betreffende bouquet erbij gevoegd. Die zou je met DCC in de map Enigma2 kunnen toevoegen. Niet vergeten ook het bouquet te vermelden in bouquets.tv bestanduserbouquet.ALLES 30.0 WGN_.7z
  14. Ligt er aan volgens mij dat er geen ONIT meegezonden wordt. Is in een ver verleden meer gebeurt met andere zenders.
  15. Mojo

    dreambox 500HD V1

    Japhar sim van Dream Multimedia?
  16. Mojo

    Sky UK met OScam

    Nee, in de DM920 zit een triple tuner. 2 kabels aangesloten
  17. Mojo

    Sky UK met OScam

    Via het 2e hands een Sky UK kaart op de kop kunnen tikken. Na wat stoeien werkt de kaart. Maar soms komt het beeld gewoonweg niet. In OScam onderstaande gegevens. Server [reader] label = SKYUK protocol = smartreader device = 004:092 caid = 0963 detect = cd mhz = 534 cardmhz = 369 group = 2 emmcache = 1,3,2,0 blockemm-unknown = 1 blockemm-g = 1 saveemm-u = 1 saveemm-s = 1 In config disablecrccws_only_for = 0963:000000 [streamrelay] stream_relay_enabled = 1 stream_reuse_client = 1 Whitelist in de enigma2 map gezet Bovenstaande zijn toch de juiste en de nodige instellingen? Indien ik een instelling mis dan graag een aanvulling
  18. Die gedachte was bij ook al eens opgekomen.
  19. En het readcontact word dan niet geraakt?
  20. Mojo

    digitenne

    Nee andersom
  21. Mojo

    digitenne

    De module past gewoon. Maar ondanks dat je ci+helper kan installeren word er blijkbaar door de tuner niet alle benodigde data voor decodering ontvangen. Zo ook de usb tuner van Vu gaat niet werken. Allemaal getest
  22. Ja, precies. Dat wat er nu zit!
  23. Mojo

    Fransat hapert

    Je snapt het dus niet. De Vu+ tuners waarover gesproken is zijn zeker DVB-S2X. Zowel de V1.0 als v2.0! Alleen de V1.0 is geen multistream tuner
  24. Mojo

    Fransat hapert

    S2X is maar een modulatie hoor (S, S2, S2X)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...