Ga naar inhoud

bellejt

Lid
  • Items

    5.242
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    22

1 Volger

Over bellejt

  • Verjaardag 1 januari

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan
  • Locatie:
    Wichelen Belgie
  • Interesses
    sat,modelbouw

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. in engeland wordt ook gasverwarming gepromoot omdat ze zelf bronnen hebben en aan die utopische waanzin niet volledig meewerken.
  2. of kijken welke politieker zijn bankrekening gevuld wordt
  3. badhanddoek op stoel en gamen met een fris drankje of hete thee earl gray
  4. in belgie betaal je altijd tenzij je offgrid gaat.Netkosten en staatstaksen blijven bestaan en als je verbruikt betaal je tig keer meer dan je terugkrijgt voor wat je op het net zet (waar je ook weer op betaald).Nog een paar jaar en zonnepanelen zonder grote thuisbatterij kosten je geld tenzij je offgrid zou kunnen gaan. De reden waarom ze iedereen naar die digitale teller willen sturen zodat ZIJ controle hebben en als er in een straat teveel wordt op het net gezet van zonnepanelen dan .......
  5. kelder deur opengezet en ramen boven.Permanent wind die afkoelt nu
  6. heb het sowieso via 5W maar kaartje is leuker en iets meer kanalen dacht ik
  7. eentje gevonden in frankrijk 2dehands voor spotprijs die geldig is tot 15/06/2027 dus nog jaartje goed met de V6
  8. bellejt

    stacker-destacker

    of een degelijk bod kan ook
  9. yep en heb hier ook die van de duo2 uit china en al even brak.Ik heb gewoon een logitech 650 sinds het begin en die werkt prima.Zelfs paar spotgoedkoop gekocht en de repair kit uit USA gebruikt en werken als nieuw. Moest zelfs niet herprogrammmeren voor de nieuwe duo 4K se hier
  10. zal eerder deze zijn want dat is van de duo2 maar idem openmaken eilandjes kuisen met wattestokje en alcohol (of vervanger) en werkt meestal weer goed
  11. zal wel een duo 4K zijn want de duo zelf kan maar 2 tuners.Hoe staan je tuners ingesteld ? Enzovoort want veel te weinig info nu
  12. nee en de V7 ook niet
  13. als hij een tv vlaanderen decoder heeft zal hij lang toegang zoeken om de lijst aan te passen via een programma
  14. dan zal het gewoon op 5W worden en verder iptv want dezelfde kanalen gewoon open want kaartjes v6 niet meer te vinden en is eigenlijk gewoon dat boeket verwijderen uit de lijst
  15. activeren is geen probleem maar je moet dan snel weer wat aanpassen in oscam dat er geen updates meer komen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...