Ga naar inhoud


afregelen draaibare schotel


chrizie

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ben in het bezit van een echostar 120cm schotel met actuator en deze doet al enkele jaren dienst.

maar toch denk ik dat hij niet perfect uitgericht staat , omdat sommige satellieten nogal zwak doorkomen.

kent iemand een site waar ik info kan vinden voor het uitrichten van een draaibare installatie?

groeten chrizie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

 

Als je gewoon eens de moeite neemt om in het schotelpark een beetje rond te neuzen zal je ongetwijfeld links tegen komen waar jij mee uit de voeten kunt.

Je kunt natuurlijk ook de zoekfunctie eens gebruiken. Wellicht kom je daar verder mee.

 

Hiermee misschien? Oooohps deze is van een diseqc motor, maar geeft ook wel info.

 

Gezien het feit dat je vanaf vanochtend nog geen reactie had vermoed ik dat iedereen hetzelfde denkt.

 

Doe eens wat moeite, dan vind je ongetwijfeld allerlei waardevolle informatie waarmee jouw schotel weer goed uitgericht kan worden. Zo heb ik het destijds ook gedaan. Veel lezen is veel leren, geloof me.

 

Greetz

 

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...